کد خبر: ۹۲۸۳۴۶
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱

حضور پررنگ او ام پی فینکس در شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی در نقش اسپانسر رسمی

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی در قالب بزرگ‌ترین رویداد اقتصادی کشور، جمعه مورخ ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۳ نخستین روز خود را آغاز کرد. این نمایشگاه پس از ۱۵ سال فراز و نشیب‌های فراوان، با حضور نهاد‌های اصلی حوزه مالی کشور از جمله بانک‌ها، بورس و بیمه و همچنین فعالیت صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس در قامت حامی مالی رویداد، اکنون شانزدهمین دوره خود را از تاریخ ۱۹ الی ۲۲ مرداد ماه برگزار می‌کند.
حضور پررنگ او ام پی فینکس در شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی در نقش اسپانسر رسمی
آفتاب‌‌نیوز :

این رویداد که در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال اجرا است، هدف اصلی خود را متمرکز بر بالابردن سطح دانش و آگاهی عموم و ارتقای سواد مالی مخاطبان قرار داده است. از این رو، سازمان‌های حاضر در نمایشگاه صنعت مالی ۱۴۰۳، در تلاشند تا بهترین خدمات را پیرامون این موضوع به شرکت‌کنندگان ارائه دهند.

صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس نیز که یکی از اصلی‌ترین اعضای فعال در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه بوده، برای شرکت‌کنندگان طرح‌های آموزشی همراه با پاداش‌ها و جوایزی ویژه در نظر گرفته که در ادامه نگاهی به این موارد می‌اندازیم.

صرافی او ام پی فینکس حامی رسمی نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

حضور پررنگ او ام پی فینکس در شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی در نقش اسپانسر رسمی

صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس (OMPFinex) در شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) به‌عنوان حامی مالی رسمی این رویداد حضور پیدا کرده که نخستین باری نیست که این پلتفرم، در نمایشگاه‌های بین‌المللی حوزه مالی در نقش یکی از اعضای اصلی رویداد‌ها ظاهر می‌شود.

پلتفرم مبادلات رمزارز او ام پی فینکس با بیش از ۲۰۰ متخصص در حوزه‌های بلاک چین، ارز دیجیتال، فناوری اطلاعات، برنامه‌نویسی، معامله‌گری، تولید محتوا و... دستاورد‌های بزرگی را طی سالیان اخیر در این دنیای مالی جدید رقم زده و اکنون به بیش از ۳۵۰,۰۰۰ کاربر در ایران و سایر کشورها، خدمات خود را ارائه می‌دهد.

او ام پی فینکس نیز مشابه با دیگر سازمان‌های حاضر در نمایشگاه صنعت مالی، متمرکز بر آموزش و ارتقای سطح دانش شرکت‌کنندگان در زمینه‌های اقتصاد کلان، بلاک چین، رمزارز و معامله‌گری فعالیت‌های خود را پیش می‌برد.

شرکت‌کنندگان می‌توانند در روز‌های ۱۹ لغایت ۲۲ مرداد ماه، از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ در غرفه او ام پی فینکس در سال‌های شماره ۸ و ۹ نمایشگاه حضور به عمل رسانده و علاوه‌بر شرکت در دوره‌های آموزشی این پلتفرم، به جوایز و پاداش‌های بزرگی دست پیدا کنند.

برنامه‌های او ام پی فینکس در نمایشگاه صنعت مالی

پلتفرم معاملاتی او ام پی فینکس همیشه سعی بر بالابردن افزایش آگاهی عموم در زمینه فناوری‌های نوظهور بلاک چین و ارز دیجیتال داشته و در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی، هر روز از ساعت ۹:۳۰ صبح کارگاه‌های آموزشی مختلفی را برای شرکت‌کنندگان تدارک دیده تا افراد کم‌تجربه در این زمینه، بتوانند وارد دنیای ارز‌های دیجیتال شوند.

در این کارگاه‌های آموزشی، مباحث پایه تا پیشرفته مرتبط با بازار رمزارز‌ها آموزش داده می‌شود و در صورتی که تا کنون موفق به کسب دانش کافی در زمینه بلاک چین و بازار ارز دیجیتال نشده‌اید، حضور در کارگاه آموزشی او ام پی فینکس می‌تواند این مسیر را برای شما هموار سازد.

لازم به ذکر است علاوه‌بر پذیرایی مهمانان و شرکت‌کنندگان، می‌توانید در بخش «گردونه شانس» او ام پی فینکس نیز شرکت کنید و شانس خود را برای به‌دست آوردن ۱ واحد ارز دیجیتال اتریوم (ETH) در کنار سایر رمزارز‌ها امتحان کنید.

به‌علاوه، افرادی که تجربه کافی در بازار‌های مالی دارند، می‌توانند با شرکت در مسابقه جذاب او ام پی فینکس تحت عنوان «متاکوئست»، به رقابت با سایر شرکت‌کنندگان بپردازند و در نهایت جایزه ویژه ۱۰ میلیون تومانی این رویداد را برنده شوند.

اما صرافی او ام پی فینکس به همین موارد بسنده نکرده و تعامل با کاربران و شرکت‌کنندگان را به سطحی جدید برده است. در غرفه او ام پی فینکس در نمایشگاه صنعت مالی، شرکت‌کنندگان می‌توانند به استیج ویژه با طراحی منحصربه‌فرد این غرفه رفته و برای خود عکس و ویدیو تهیه کنند. سپس با اشتراک‌گذاری این محتوا در شبکه‌های اجتماعی، می‌توانند در قرعه‌کشی فوق‌العاده عینک وی‌آر (واقعیت مجازی / VR)، کنسول پلی‌استیشن ۵ و پول نقد شرکت کنند.

همان‌طور که می‌دانید، محمد حسینی (حسینی فایننس) جزء تیم صرافی او ام پی فینکس بوده و از این رو، تیم متخصص حسینی فایننس هم در غرفه او ام پی فینکس حضور داشته و کارگاه‌های آموزشی برای علاقه‌مندان برگزار می‌کنند.

حضور پررنگ او ام پی فینکس در شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی در نقش اسپانسر رسمی

پلتفرم او ام پی فینکس و تیم حسینی فایننس، علاوه‌بر برگزاری جلسات طلایی با حضور محمد حسینی، دوره‌های آموزشی در زمینه‌های «شکار سهام در بورس»، «وین‌ریت ۹۰ درصدی»، «سودگیری از بیت‌کوین» و «درآمد رمزارزی بدون سرمایه» را در کنار چندین دوره دیگر در ساعات مشخص‌شده برگزار می‌کنند.

شایان ذکر است شما می‌توانید با حضور در غرفه او ام پی فینکس، با کارشناسان حاضر از تیم این پلتفرم معاملاتی ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را در زمینه بازار‌های مالی و فعالیت در صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس بپرسید.

همچنین شرکت‌کنندگان با حضور در این غرفه، کارت‌هایی ویژه دارای چندین بخش مختلف دریافت کرده که با اسکن کد QR هر یک از قسمت‌های مشخص‌شده، می‌توانند در قرعه‌کشی او ام پی فینکس، دریافت دوره‌های آموزشی، گردونه شانس و... شرکت کنند.

او ام پی فینکس طبق برنامه شانزدهمین نمایشگاه بورس بانک بیمه تا ساعت ۱۵ روز جاری پذیرای شما مهمانان گرامی خواهد بود. به‌علاوه در صورتی که قصد فعالیت در اپلیکیشن او ام پی فینکس را دارید، اما با چالش روبرو هستید، می‌توانید تمام مشکلات خود را با حضور در غرفه نمایشگاه به‌طور مستقیم با کارشناسان واحد پشتیبانی پلتفرم برطرف کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین