کد خبر: ۹۲۸۳۷۲
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹

حریف استقلال «مربی موقت» هم ندارد؛ چراغ سبز ۳ امتیازی در قزوین!

بروز اتفاقات عجیب و غریب در تیم شمس آذر قزوین و ملوان بندر انزلی چراغ سبزی را برای جواد نکونام روشن کرده تا این سرمربی بتواند در هفته اول ۳ امتیاز کامل را بگیرد و خودش را بالا بکشد.
حریف استقلال «مربی موقت» هم ندارد؛ چراغ سبز ۳ امتیازی در قزوین!
آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به حضور سعید دقیقی در تیم ملوان و خروج مازیار زارع از ملوان و هدایت شمس آذر قزوین پس از درگیری‌های سعید دقیقی با مدیران باشگاه ملوان این مربی قید همکاری با ملوانی‌ها را زده و حالا مازیار زارع که سرمربی شمس آذر بود و اردوی تدارکاتی و بدنسازی تیم شمس آذر را زیر نظر داشت عطای کار با این تیم را به لقایش بخشیده و دوباره به انزلی شهر پدری اش برگشته است. این وضعیت البته به ضرر تیم شمس آذر خواهد بود، اما برای استقلال و کسب هر سه امتیاز بازی اول یک فرصت استثنایی به شمار می‌رود.

با حضور رامین رضاییان و عناصری همچون او در ترکیب، استقلال باید با به ثمر رساندن گل‌های زیاد شرایطی را برای خودش به وجود بیاورد که علاوه بر پیروزی و کسب ۳ امتیاز بازی‌ها با زدن گل‌های زیاد به حریفانش از جمله شمس آذر قزوین که به لحاظ کادر سرمربیگری دچار مشکل شده، خودش را در بهترین وضعیت به رقابت‌های لیگ برتر معرفلی کند.

اما تازه‌ترین خبر در ارتباط با حریف اول استقلال اینکه این تیم از روز گذشته (شنبه ۲۰ مرداد) مربی ندارد. وحید فاضلی که در روز‌های اخیر پس از غیبت مازیار زارع در تمرینات شمس آذر به عنوان مربی موقت این تیم را تمرین می‌داد و در دو بازی دوستانه این تیم هم روی نیمکت نشسته بود از روز پیش دیگر به تمرینات نرفته و مدعی شده قراردادی با این باشگاه ندارد. این هم یک معضل دیگر در حریف اول استقلال که وضعیت را برای پیروزی تیم نکونام باز هم مهیاتر می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین