کد خبر: ۹۲۸۳۷۶
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵

فیلم| حاشیه جدید «ژیلا صادقی» روی آنتن زنده تلویزیون

صحبت‌های اخیر ژیلا صادقی در برنامه «سدره» باز هم حاشیه‌ساز شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

همه چیز خوب و معقول پیش می‌رفت و ژیلا صادقی در فضایی معنوی، حرف‌هایی دلنشین می‌زد. مجری برنامه «سدره» هم دنبال حاشیه نبود و چه خوب. در واپسین لحظات اما خانم صادقی بار دیگر به گلایه‌های پیشین نزدیک شد؛ چیزی شبیه همان حرف‌ها که در برنامه‌های «برمودا» و «از مامان بگو» زده بود. این بار سفره دل باز نکرد؛ اما ذهن مخاطب به سمت گفته‌های قبلی او رفت. 

ژیلا صادقی چند ماه پیش در برنامه «برمودا» بخشی از «تلخی‌هایی که به سمتش روانه شده» را افشا کرد. گفت در «دورهمی» و آن فضای ملتهب ناشی از کرونا، قصد شاد کردن مردم را داشته؛ در حالی که خود غمبار بوده. در نهایت اما متهم شده. گفت: «این که یک سری آدم کاری کردند که برای همیشه مادر شدن را از دست بدهی فکر نمی‌کنم فراموش شود.»

بخش دوم حرف‌های صادقی یعنی از دست رفتن موهبت مادری، اتفاق تلخی است و باید حق را به او داد. درباره «دورهمی» و موارد مشابه، اما اگر او فکر می‌کند کارش درست بوده، چه جای گِله؟ تازه، او در آن برنامه به برخی همکاران نیش زد و فارغ از درستی یا نادرستی، باید تحمل نقد متقابل را داشته باشد.

ژیلا صادقی مجری خوبی است؛ ولی حیف که حواشی بر متنِ فعالیت او می‌چربد. خود او نیز خواسته یا ناخواسته، به حاشیه‌ها دامن می‌زند؛ چه در مصاحبه‌ها و چه در صفحه شخصی. اگر خانم صادقی بنا به گفته اخیر خود، صبور و صبورتر شده باید نمود عینی آن در رفتارش به چشم بیاید. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما