کد خبر: ۹۲۸۳۸۶
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱

بازگشت غیرمنتظره مازیار زارع؛  ملوان گنج پیدا کرد؟

مازیار زارع در حالی سرمربی ملوان شد که این باشگاه با سعید دقیقی سرمربی قبلی خود قرارداد داشت.
بازگشت غیرمنتظره مازیار زارع؛  ملوان گنج پیدا کرد؟
آفتاب‌‌نیوز :

در اتفاقی عجیب و باورنکردنی مازیار زارع که سرمربی شمس آذر قزوین شده بود، سر از تیم ملوان درآورد؛ آن هم در حالی که سعید دقیقی سرمربی سابق تیم قزوینی، نفر اول کادرفنی ملوانی‌ها بود. 

بازگشت زارع به ملوان برای خیلی‌ها که این تیم ریشه دارِ فوتبال ایران را دوست دارند، اتفاقی در راستای توجه ویژه انزلی چی‌ها به نیرو‌های بومی قلمداد می‌شود؛ اما سوال این است که ملوان چگونه از مهدی تارتار و سپس سعید دقیقی، دوباره به یاد زارع می‌افتد؟ آن هم در شرایطی که قرارداد سرمربی قبلی فسخ نمی‌شود و خود مازیار هم در اقدامی سوال برانگیز، شمس آذر را رها می‌کند!

از همه این‌ها مهمتر، مازیار زارع یکی از معترضان همیشگی به وضعیت فوتبال کشور بود. او وقتی سرمربی ملوان بود، بار‌ها به مدیران فوتبال ایران تاخت و حتی مسولان شهر انزلی هم از تیغ تیز نقد‌های او در امان نبودند. زارع مدعی بود که این فوتبال را با این همه فساد و آلودگی نمی‌خواهد؛ اما حالا چطور شده که با مدیریت احمد دنیا مالی، راضی به بازگشت مجدد شده است؟ سعید دقیقی در این باره توضیحات مفصلی داد که عجایب فوتبال ایران را بیشتر می‌کند!

آیا ملوان سروسامان پیدا کرده و به لحاظ مدیریتی و امکانات متحول شده است؟ آیا مسولان استان، گنج قارون پیدا کرده اند و این بار می‌خواهند در لیگ برتر به خاطر گل روی ملوانی ها، پول پاشی کنند؟

همه می‌دانیم چنین نیست و مسلما در بر همان پاشنه می‌چرخد. باشگاه ملوان از روی که مازیار زارع رفت و برگشت، به لحاظ ساختاری، اداری و مالی کوچک‌ترین تحولی را تجربه نکرده است. تحول در ملوان، فقط حضور مهدی تارتار بود که باعث شد این تیم در نیم فصل گذشته، با گرفتن نتایج خوب به ویژه در نیم فصل اول، رنگ و روی آرامش را ببینید.

طبعا کارنامه مازیار زارع با تارتار مقایسه خواهد شد و همین مساله هم کار را برای او سخت‌تر از همیشه می‌کند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین