کد خبر: ۹۲۸۴۰۴
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵
تبلیغات

مرحله اول واردات خودرو‌های جانبازان توسط شرکت کیان خودرو آغاز شد

شرکت کیان خودرو، برای بهبود روند واردات خودرو جانبازان، ضمن عقد قرارداد حق‌العمل‌کاری با جانبازان گرامی و افراد عادی، صفر تا صد کار را به عهده می‌گیرد و هم اکنون این شرکت درحال ثبت نام برای خودرو‌های وارداتی جانبازان می‌باشد. بدین ترتیب جانبازان گرامی و عموم مردم می‌توانند جهت خرید و وارد کردن خودرو خود، از خدمات شرکت کیان خودرو در این مورد بهره‌مند شوند.
مرحله اول واردات خودرو‌های جانبازان توسط شرکت کیان خودرو آغاز شد
آفتاب‌‌نیوز :

درصد حق‌العمل‌کاری برای افراد جانباز ۱۰ درصد و برای افراد عادی تا ۱۵ درصد می‌باشد. شرکت کیان خودرو برای جانبازان محترم ۵ درصد تخفیف در نظر گرفته است.

مدارک مورد نیاز جهت انعقاد قرارداد حق‌العمل‌کاری

روش حق‌العمل‌کاری با جانبازان بدین صورت است که باید جانباز یک سری مدارک لازم را به مجموعه ارائه دهد:

  • مدارک هویتی شامل کارت‌های شناسایی (شناسنامه، کارت ملی، کارت جانبازی)
  • ارائه توکن واردات خودرو
  • اعطای دو فقره وکالت‌نامه رسمی، اداری و گمرکی، که در واقع با دادن وکالت‌نامه گمرکی به نماینده شرکت کیان خودرو، حق امضا می‌دهند تا بتواند خودروی آن‌ها را وارد کند.
  • پرداخت ۳۰۰۰ یورو برای هر جانباز بابت صدور پروفرما که در کشور مبدا یعنی امارات یا عمان صادر می‌شود. (پروفرما همان پیش فاکتور جهت خرید خودرو است.)

مراحل بعد از صادر شدن پروفرما

پس از صادر شدن پروفرما، شماره شاسی خودرو به نام فرد جانباز یا فرد عادی متقاضی واردات خودرو جانبازان ثبت می‌شود. پس از ارسال پروفرما توسط شرکت فروشنده خودرو، شماره شاسی را در سامانه جانبازان، بارگزاری از طریق اسکن ثبت می‌کند. در این مرحله، ثبت خودروی وارداتی به صورت قطعی در سامانه انجام می‌شود و پس از آن، تخصیص ارز به صورت قطعی انجام می‌شود.

حضور جمعی از جانبازان عزیز در شرکت کیان خودرو

هزینه‌های پس از خرید خودرو در کشور مبدا

  • پول ترانزیت از نمایندگی تا گمرک کشور مبدا
  • پول ترانزیت از گمرک کشور مبدا تا گمرک کشور مقصد (ایران)
  • هزینه‌های مربوط به استاندارد‌ها
  • هزینه‌های مربوط به محیط زیست
  • هزینه‌های مربوط به ترخیص خودرو
  • هزینه‌های مربوط به شماره‌گذاری خودرو

شرکت کیان خودرو با شرکت‌های مختلف در هر حوزه قرارداد بسته و هزینه‌ها را به صورت فاکتور‌های مجزا برای جانبازان یا افراد عادی ارسال می‌کند

میزان دریافتی بازرگانی کیان خودرو به عنوان حق‌العمل‌کار

کیان خودرو در تمام طول مسیر واردات خودروی جانبازی در کنار جانبازان قرار گرفته و مسیر را برای آن‌ها هموار می‌کند. پس لازم است که یک هزینه‌ی حق العملکاری برای این مجموعه در نظر گرفته شود. 

چقدر طول می‌کشد تا ماشین شماره‌گذاری شده در ایران تحویل جانباز یا فرد عادی شود؟

حداقل ۹۰ روز کاری زمان می‌برد تا ماشین به ایران وارد شود. اما شرکت کیان خودرو تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا پروسه واردات خودرو‌ها برای جانبازان گرامی کوتاه‌تر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین