کد خبر: ۹۲۸۴۷۰
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲

شهادت مامور پلیس در آذربایجان شرقی

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان آذربایجان شرقی از شهادت یکی از ماموران فداکار پلیس در مقابله با مخلان نظم و امنیت در شهرستان ملکان خبر داد.
شهادت مامور پلیس در آذربایجان شرقی
آفتاب‌‌نیوز :

هاشم شعفی امروز اظهار داشت: در آستانه اربعین سالار شهیدان عالم سرهنگ "بهمن مرندی" در جهت برقراری نظم و امنیت و مقابله با مخلان امنیت در ماموریت برخورد با قاچاقچیان به صورت ناجوانمردانه به شهادت نایل شد.

سخنگوی انتظامی استان ادامه داد:سرهنگ "بهمن مرندی" در شامگاه مورخه ۱۴ مرداد ماه بصورت عمدی با خودروی قاچاقچیان زیر گرفته شده که صبح امروز به علت شدت جراحات وارده علیرغم تلاش کادر درمان در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز آسمانی شد.

وی گفت:در پی شهادت این شهید بزرگوار با تدابیر و دستورات ویژه فرمانده انتظامی استان عاملان شهادت با اقدام قاطع و سریع پلیس در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان ضمن تسلیت شهادت این شهید والامقام به امت شهیدپرور استان، همکاران و همرزمان و همچنین خانواده معظم این شهید تاکید کرد:بی شک نام نیک این شهید بزرگوار تا ابد در قلب مردم و همکاران انتظامی ماندگار خواهد ماند چراکه او رفت تا ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم.

سرهنگ "شعفی" ضمن دعوت از مردم شریف استان برای شرکت در تشییع پیکر این شهید از شهر‌های جنوب استان به ویژه شهرستان بناب زادگاهش و شهرستان ملکان که محل خدمت این شهید می‌باشد، اعلام کرد:مراسم تشییع و تدفین این شهید والامقام ساعت ۱۰۳۰ روز دوشنبه ۲۲ مرداد ماه در زادگاهش شهرستان بناب برگزار خواهد شد، روحش شاد و یادش گرامی باد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین