کد خبر: ۹۲۸۵۱۴
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸

رامین رضاییان مرد سال فوتبال ایران شد

دفاع راست استقلال که نقل و انتقالات امسال به این تیم پیوست عنوان مرد سال فوتبال ایران را از آن خودش کرده است.
رامین رضاییان مرد سال فوتبال ایران شد
آفتاب‌‌نیوز :

مراسم برترین‌های فوتبال ایران در فصل گذشته هم‌اکنون در سالن همایش‌های برج میلاد تهران در حال برگزاری است و قرار است نفرات برتر فوتبال ایران در فصلی که گذشت در چند آیتم معرفی شوند.

مهم‌ترین عنوان این مراسم طبق معمول هر سال، مرد سال فوتبال ایران است. هنوز مراسم به طور رسمی شروع نشده و خبری از اعلام نفرات برتر نیست، اما شنیده می‌شود رامین رضاییان مدافع راست ملی‌پوشی که در تابستان امسال از سپاهان به استقلال پیوست به عنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب شده است. رضاییان اگرچه با تیم سابقش یعنی سپاهان به افتخار قابل ملاحظه‌ای نرسید، اما از نظر فردی نمایش‌های درخشانی داشت. او ۳۹ بازی شامل ۲۷ بازی در لیگ برتر، ۵ بازی در جام حذفی و ۷ بازی در لیگ قهرمانان آسیا انجام که داد و توانست ۱۴ گل و ۱۲ پاس گل به نام خودش ثبت کند. آماری که برای یک مدافع راست شگفت انگیز است. او فصل گذشته در ۶ بازی ملی هم موفق به زدن دو گل و ارسال ۳ پاس گل شده بود.

رضاییان در اوایل تابستان در یک انتقال جنجالی از سپاهان به استقلال پیوست و قرار است پیراهن شماره ۱۰ این تیم را به تن کند. انتخاب او به عنوان مرد سال فوتبال ایران اگرچه مربوط به حضورش در سپاهان است، اما قطعا با خوشحالی طرفداران استقلال روبرو خواهد شد.

منبع: فوتبالی 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین