کد خبر: ۹۲۸۵۴۳
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸
تبلیغات

معرفی اینورتر صنعتی برند تکو

اینورتر صنعتی یا درایو فرکانس متغیر (VFD)، دستگاهی است که با کنترل سرعت و گشتاور موتور‌های الکتریکی، به بهبود عملکرد سیستم‌ها و کاهش مصرف انرژی کمک می‌کند. این دستگاه به طور گسترده در صنایع مختلف یافت شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مقاله به سراغ بررسی اینورتر صنعتی برند تایوانی تکو (TECO) می‌رویم.
معرفی اینورتر صنعتی برند تکو
آفتاب‌‌نیوز :

بیش از نیم قرن پیش، تکو فعالیت خودش را با تولید موتور‌های الکتریکی آغاز کرد و به دلیل کیفیت و عملکرد بالای محصولاتش به‌سرعت به بازار‌های بین‌المللی راه یافت. از آن زمان تا به امروز این برند همواره به ارتقا کیفیت محصولات خود تاکید داشته و جایگاهش را به خوبی در بازار جهان و البته ایران در حوزه اینورتر صنعتی تثبیت کرده است.

انواع اینورتر تکو

اینورتر تکو در محدوده قدرتی فشار پایین بین ۰.۵ تا ۵۰۰ اسب بخار تولید می‌شوند و به دلیل قابلیت اتوتیونینگ، قادرند به طور خودکار با شرایط مختلف کاری سازگار شوند. این ویژگی، اینورتر‌های تکو را به گزینه‌ای ایده‌آل برای کاربرد‌های متنوع صنعتی تبدیل کرده است.

برخی نمونه‌های اینورتر تکو که در بازار ایران موجود هستند:

  • درایو +E۳۰: مناسب برای کاربرد‌های عمومی و سبک
  • TECO مدل T۳۱۰: برای کاربری‌های نیمه سنگین و نسبتا سنگین
  • اینورتر F۵۱۰: با قابلیت‌های پیشرفته و عملکرد بالا
  • درایو A۵۱۰: مناسب برای کاربرد‌های سنگین و صنایع با نیاز به کنترل دقیق

انواع دیگری از اینورتر‌های تک فاز و سه فاز برند TECO در سایت توان صنعت برای بازدید موجود هستند.

تفاوت درایو‌های تک فاز با سه فاز

در یک توضیح مختصر می‌توان گفت درایو‌های تک فاز ساده‌ترین نوع اینورتر‌ها هستند که ولتاژ ورودی با فرکانس ۵۰ هرتز را به یک موج سینوسی با فرکانس مورد نظر تبدیل می‌کنند. این نوع درایو‌ها معمولا در آسانسورها، پنل‌های خورشیدی و مصارف خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در مقابل، درایو‌های سه فاز را داریم که از پیچیدگی بیش‌تری برخوردار هستند. برای درک آسان‌تر بهتر است بگوییم اینورتر صنعتی سه فاز ترکیبی از سه اینورتر تک فاز محسوب می‌شود. این نوع درایو در حفاری‌های عمیق، مزارع کشاورزی و انواع کارخانه‌ها به کار گرفته می‌شند.

مزایای استفاده از اینورتر‌های تکو

اینورتر‌های فرکانس متغیر، با راه‌اندازی نرم و حفاظت از موتور در برابر اضافه بار، به طور قابل توجهی مصرف انرژی را کاهش می‌دهند و باعث افزایش طول عمر تجهیزات می‌شوند. همچنین کنترل سرعت گشتاور در کنار کاهش سایش و پارگی تجهیزات، هزینه‌های نگهداری را کاهش داده و به بهبود کیفیت محصولات منجر می‌شود.

از دیگر مزایای اینورتر تکو، می‌توان به ساختاری مستحکم با استفاده از مواد اولیه باکیفیت اشاره کرد که طول عمر این دستگاه را تضمین می‌کند. رابط کاربری ساده و تنظیمات آسان، کار با این اینورتر‌ها را تسهیل کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل فنی، انواع قطعات یدکی برای جایگزینی به راحتی قابل دسترسی هستند.

آیا استفاده از اینورتر امری الزامی است؟

با توجه به تمام مواردی که در این مقاله بررسی کرده‌ایم، با اطمینان می‌توانیم بگوییم که استفاده از اینورتر‌های صنعتی به خصوص در موارد صنعتی باعث افزایش بهره‌وری در عملکرد فرآیند‌ها می‌شود. در این بین اینورتر‌های تکو با ترکیب ویژگی‌های منحصر به فرد ذکر شده، به عنوان پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین اینورتر‌های بازار ایران مطرح شده‌اند.

اگر به دنبال یک درایو فرکانس متغیر با عملکرد بالا و قابل اطمینان هستید، اینورتر‌های تکو در فروشگاه توان صنعت به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های موجود، در مدل‌ها متنوع قابل بررسی هستند.

نمایندگی اینورتر تکو

توان صنعت با بیش از دو دهه تجربه موفق، به عنوان یکی از پیش‌قدمان واردات و عرضه تجهیزات و اتوماسیون‌های صنعتی در کشور شناخته می‌شود. این فروشگاه با تکیه بر دانش فنی متخصصان خود و بهره‌گیری از روش‌های نوین حمل و نقل، تامین کننده محصولات با کیفیت و به‌روز در بازار ایران است.

توان صنعت با اخذ نمایندگی اینورتر تکو، گامی بلند در جهت تامین نیاز‌های صنایع مختلف برداشته است. محصولات باکیفیت و متنوع تکو، از جمله اینورترها، موتور‌های الکتریکی و سایر تجهیزات صنعتی، به واسطه توان صنعت در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

بازه قیمت اینورتر تکو

با درنظر گرفتن عواملی مانند سری ساخت، ولتاژ ورودی، خروجی گشتاور، توان و جزییات متعدد دیگر، بازه قیمت اینورتر‌های صنعتی تکو در مدل‌های مختلف، از رقمی در حدود ۸ میلیون تومان شروع شده و می‌تواند تا بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هم افزایش داشته باشد. برای اطلاع از قیمت‌های به‌روز اینورتر تکو و کسب مشاوره برای انتخاب مدل مورد نظر خود می‌توانید با متخصصان در توان صنعت، تماس بگیرید.

گارانتی و مزایای پس از فروش اینورتر تکو

مدل‌های متنوع درایو تکو کلیه استاندارد‌های حفاظتی از جمله IP۵۵، IP۲۱، IP۲۰، IP۶۶ و همچنین استاندارد جهانی CE را دارند. همچنین تمام مدل‌های اینورتر تکو شامل بیست و چهار ماه گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش از سمت فروشگاه توان صنعت هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین