کد خبر: ۹۲۸۵۵۴
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸

نظر «علی دایی» درباره نتایج ایران در المپیک پاریس

علی دایی، اسطوره فوتبال کشورمان با تبریک به مدال آوران ایران در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس امکانات آنها با رقبا را نابرابر دانست.
نظر «علی دایی» درباره نتایج ایران در المپیک پاریس
آفتاب‌‌نیوز :

علی دایی پیرامون موفقیت ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: باز هم جامعه ورزش شور و نشاط و شادی را به میان مردم آورد. مردم ما با قهرمانی ورزشکاران‌مان دل‌شاد شدند.

وی ادامه داد: من هم به عنوان یک ایرانی از موفقیت ورزشکاران‌مان که در شرایط نابرابر از لحاظ امکانات با رقبای قدرتمند کشور‌های پیشرفته این پیروزی‌ها را رقم زدند، خوشحالم و قهرمانی‌های کشتی و تکواندو را به ورزشکاران و مردم شریف ایران تبریک می‌گویم.

اسطوره فوتبال کشورمان همچنین درباره درگذشت نادر کهنمی، مربی قدیمی فوتبال اردبیل که روز جمعه رخ داد، گفت: زنده‌یاد نادر کهنمی بزرگ فوتبال و ورزش اردبیل و یک بزرگ‌تر دل‌سوز برای من بود. چه آن زمان که شروع فوتبالم از اردبیل بود چه تا روز آخری که در فوتبال بودم، همیشه از راهنمایی‌های ایشان بهرمند می‌شدم و تا همین اواخر ارتباط صمیمانه‌ای داشتیم.

 دایی خاطرنشان کرد: شنیدن خبر تلخ درگذشت نادرخان متأثرم کرد. درگذشت ایشان را به خانواده شان و جامعه ورزش اردبیل از صمیم قلب تسلیت می‌گویم.

منبع: تابناک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین