کد خبر: ۹۲۸۵۶۹
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۱

پرسپولیس همچنان به دنبال دفاع چپ و مهاجم

بازی‌های دوستانه پرسپولیس به حدی نبود که از الان بشود گفت که تفکرات تاکتیکی گاریدو به چه شکل است و حتما باید چند هفته‌ای از مسابقات لیگ بگذرد تا در این مورد نظر قطعی داد. اما آنچه مسلم است سرمربی اسپانیایی روی بازیکنان کناری چه در دفاع و چه وینگر در حملات حساب ویژه‌ای می‌کند.
پرسپولیس همچنان به دنبال دفاع چپ و مهاجم
آفتاب‌‌نیوز :

در حال حاضر دغدغه اصلی کادرفنی پرسپولیس کمبود مهره در دو پست است. در سمت چپ خط دفاع سرخپوشان اگرچه وحید امیری در بازی‌های دوستانه عملکرد خوبی داشت، اما این دلیل نمی‌شود که گاریدو به دنبال دفاع چپ تخصصی نباشد، حتی اگر قرار باشد امیری به‌طور کامل در این پست به میدان برود. با منتفی شدن انتقال یحیی عطیه‌الله به پرسپولیس حالا این باشگاه منتظر است تا گاریدو و ایجنتش گزینه جدیدی را معرفی کنند. این در شرایطی است که چند گزینه پیش از این به باشگاه پرسپولیس معرفی شده و رزومه خیلی خوبی دارند. در پست وینگر نیز اگرچه فرشاد احمدزاده جانشین مهدی ترابی شده است، اما با این حال گاریدو به دنبال بازیکنی است که بتواند هم در پست وینگر راست و هم در نقش مهاجم به میدان برود. او گزینه‌های مدنظرش را نیز برای این پست مشخص کرده و از باشگاه پرسپولیس خواسته برای جذب یکی از آن‌ها اقدام کنند.

نکته جالب اینجاست که هر زمان گاریدو نام بازیکنی را به باشگاه می‌دهد، ایجنت‌های نزدیک به این باشگاه با بازیکن اشاره‌شده ارتباط گرفته و سعی می‌کنند در این انتقال سنگ‌اندازی کنند. چنین مساله تبدیل به یک معضل در باشگاه پرطرفدار شده است. در این بین حتی یکی از اعضای هیات‌مدیره هم اخیرا وارد عمل شده و نفراتی را به گاریدو معرفی کرده است!

باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی آن‌طور که باید نتوانست هواداران تیمش را راضی نگه دارد و در مقاطع مختلف به نوعی صدای اعتراض آن‌ها را بلند کرد. در این میان برخی از لیدرهای‌های نزدیک به این باشگاه سعی کردند ناکامی باشگاه در جذب بازیکن را به عدم حمایت مالی از سوی اسپانسر و مالکان مخصوصا بانک شهر ربط دهند و به‌نوعی هواداران را تحریک کردند که جلوی این بانک تجمع کنند. همین فشار‌ها کافی بود تا بانک شهر حدود ۱۴۰ میلیارد تومان در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار دهد. بعد از این اتفاق انتظار می‌رفت مدیریت باشگاه پرسپولیس با خرید‌های خوب نقل و انتقالات دل هوادارانش را شاد کند و در این میان اسپانسر‌ها نیز مورد توجه قرار بگیرند. اتفاقی که تا الان رخ نداده و این مساله باعث شده حامیان مالی اصلی باشگاه پرسپولیس از عملکرد مدیریت این باشگاه در فصل نقل و انتقالات رضایت نداشته باشند.

طبق اطلاعات به‌دست‌آمده حتی مدیریت بانک شهر نیز گلایه کرده که چرا باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند رضایت هوادارانش را به دست بیاورد و آن‌ها مدام باید تحت فشار باشند. در هر صورت اگر مدیریت باشگاه پرسپولیس نتواند رضایت طرفدارانش را در روز‌های آتی فراهم کند آن وقت ممکن است بانک شهر مجبور شود تغییراتی را در این باشگاه ایجاد کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین