کد خبر: ۹۲۸۵۷۱
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۷

وضعیت مبهم سهمیه‌های خارجی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس با توجه به نامه‌نگاری قبلی فدراسیون فوتبال همچنان منتظر تعیین وضعیت سهمیه بازیکن خارجی خود است.
وضعیت مبهم سهمیه‌های خارجی پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: در پاسخ به سوالات مکرر و به جای رسانه‌های محترم و هواداران عزیز در ارتباط با سهمیه بازیکنان خارجی پرسپولیس به اطلاع می‌رساند؛ این باشگاه با توجه به مستندات و استدلال‌های قانونی، خود را محق به استفاده از هر ۶ سهمیه بازیکن خارجی می‌داند. با این وجود بدیهی است با توجه به نامه‌نگاری سازمان لیگ و کارگروه تخصصی ناظر بر قرارداد‌ها در راستای درخواست مستندات، اعلام نظر قطعی و رسمی باید از سوی ایشان صورت بگیرد.

در این ارتباط با توجه به این که فقط ۴ روز به شروع مسابقات فصل باقی است، بعضا ابراز تردید می‌کنند؛ چگونه ممکن است باشگاه در این ارتباط پاسخ رسمی دریافت نکرده باشد، ولی سازمان لیگ تایید خواهد کرد ما در باشگاه پرسپولیس همچنان منتظر اعلام نظر نهایی هستیم.

در ارتباط با این موضوع، طبیعی است که سیاست‌گذاری باشگاه برای تکمیل نقل و انتقالات با توجه به نتایج نشست اخیر مدیرعامل و سرمربی که متاثر از عملکرد بسیار خوب بازیکنان بوده، در گرو این موضوع نیز خواهد بود.

همچنین متاسفیم که در این ارتباط بعد از اعمال فشار‌هایی که از سوی بعضی باشگاه‌ها در غالب نامه‌نگاری، بیانیه و جهت‌دهی به جریان‌های هواداری در فضای مجازی تا در ورودی فدراسیون صورت گرفت از امروز (یک‌شنبه) شاهد جوسازی‌ها و مقدمه‌چینی‌های رسانه‌ای بوده‌ایم که از آن‌ها بوی تلاش برای سلب حقوق قانونی پرسپولیس یا کسب امتیازات ویژه و خاص به استشمام می‌رسد.

هرچند زمان ارزشمندی از دست رفته است، ولی با توجه به حرکت باشگاه پرسپولیس در مسیر قانون همچنان منتظر اعلام رسمی کارگروه هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین