کد خبر: ۹۲۸۶۲۶
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶

شاه ماهی لیگ برتر در تور استقلال

اعلام اسامی برترین فوتبالیست‌های فصل پیش لیگ برتر مشخص شد استقلال چه بازیکن بزرگی را به خدمت گرفته است.
شاه ماهی لیگ برتر در تور استقلال
آفتاب‌‌نیوز :

رامین رضاییان مدافع راست تازه وارد تیم استقلال که سابقه حضور در تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و باشگاه‌های خارج از کشور از جمله قطر، بلژیک و ترکیه را در کارنامه فوتبالی اش دارد در فصل انتقالات تابستانی به استقلال پیوست.

این بازیکن فصل گذشته با ارسال ۱۴ پاس گل و به ثمر رساندن ۱۰ گل در سری رقابت‌های مختلف داخلی و خارجی تیم سپاهان در لیگ‌های مختلف سرانجام به عنوان برترین فوتبالیست فصل گذشته لیگ برتر از سوی ده‌ها کارشناس فوتبالی کشورمان انتخاب و جایزه را از آن خود کرد.

این بازیکن ۳۴ ساله فصل گذشته در ۲۷ بازی برای تیم سپاهان به میدان رفت که در ۲۵ بازی از ابتدا در ترکیب اصلی این تیم حضور داشت. او در لیگ برتر ۷ گل برای سپاهان به ثمر رساند و ۲۲۱۳ دقیقه برای این تیم در ترکیب شاگردان مورایس به میدان رفت تا در قهرمانی این تیم در جام حذفی هم یکی از مهمترین بازیکنان این تیم باشد.

رامین رضاییان را می‌توان شاه ماهی نکونام و استقلال در توری که برای به خدمتگیری بازیکنان و صید ستاره‌ها پهن شده بود قلمداد کرد که در لیگ جدید برای آبی پوشان تهرانی به میدان خواهد رفت.

این بازیکن همچنین سابقه حضور در جام‌های جهانی ۲۰۱۸ روسیه و ۲۰۲۲ قطر و گل زنی در این رقابت‌های بزرگ را نیز در کارنامه دارد. او گل دوم تیم ملی ایران به ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را نیز به ثمر رساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین