کد خبر: ۹۲۸۶۵۸
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲

فیلم| سقوط یک هلیکوپتر روی هتل هیلتون

یک هلیکوپتر حوالی ساعت ساعت ۲ بامداد دوشنبه به وقت محلی در شهر کنز، روی سقف هتل «دابل تری» که از زیرشاخه‌های مجموعه هتل‌های هیلتون است سقوط کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

یک هلیکوپتر در سقف هتل هیلتون در شمال شرقی استرالیا سقوط کرد که منجر به مرگ خلبان و آتش‌سوزی در سقف ساختمان شد. حدود ۴۰۰ نفر از مهمانان هتل در شهر کرنز به سلامت تخلیه شدند.

این هلیکوپتر دو موتوره در ساعت ۲ بامداد امروز به وقت محلی به سقف هتل دابل تری هیلتون برخورد کرد. یکی از پره‌های هلیکوپتر در استخر هتل افتاد و یکی دیگر حدود ۸۰ متر دورتر به یک درخت در خیابان اسپلانداد برخورد کرد.

خلبان جان خود را از دست داد و چند نفر از مهمانان دچار استنشاق دود شدند. این هلیکوپتر در زمان حادثه در حال انجام یک پرواز "غیرمجاز" بود.

تکه‌های خرد شده پره هلیکوپتر در استخر هتل پیدا شد و دو نفر دیگر از افراد حاضر در محل به بیمارستان منتقل شدند که حال آن‌ها پایدار گزارش شده است.

مقام‌ها می‌گویند تنها سرنشین این هلیکوپتر خلبان آن بوده که در دم جان باخته است. دو نفر از میهمانان هتل که یک مرد ۸۰ ساله و یک زن ۷۰ ساله بوده هم به بیمارستان منتقل شده‌اند، اما وضعیت آن‌ها تثبیت شده گزارش شده است.

پلیس کوئینزلند گفته علت این سانحه در حال بررسی است و همزمان شرکتی که هلیکوپتر چارتر آن‌ها بوده گفته این یک پرواز بدون اجازه بوده است.

 
 
منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما