کد خبر: ۹۲۸۶۸۲
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
با انتقال دستفروشان

تئاترشهر پاکسازی شد

تهران- ایرنا- مدیرکل هنر‌های نمایشی گفت محیط تئاتر شهر پاک‌سازی شد و با تدابیر ویژه استانداری و فرمانداری شهر تهران دستفروشان اطراف این مجموعه به مکان دیگری منتقل می‌شوند.
تئاترشهر پاکسازی شد
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش اداره کل هنر‌های نمایشی، حمید نیلی مدیرکل هنر‌های نمایشی درباره محیط پیرامونی مجموعه تئاتر شهر توضیحاتی ارائه داد.

حمید نیلی گفت: در راستای مطالبه به حق هنرمندان و مخاطبان فرهیخته تئاتر در راستای ساماندهی وضعیت دستفروشان محوطه تئاترشهر طی سه ماه گذشته از طریق استانداری، فرمانداری تهران و شورای تامین پیگیری‌های لازم را انجام دادیم و خوشبختانه به نتیجه مطلوبی رسیدیم.

او افزود: امیدوارم از امروز یکشنبه ۲۱ مردادماه دیگر شاهد حضور دستفروشان در اطراف تئاترشهر نباشیم؛ چراکه با تدابیر استاندار محترم و همکاری فرمانداری و شهرداری تهران دستفروشان عزیز به مکان درخور شان در نزدیکی چهارراه ولیعصر منتقل می‌شوند.

 یکی از جذاب‌ترین و خاطره انگیزترین بخش‌های خیابان ولیعصر (عج) به عنوان طولانی‌ترین خیابان خاورمیانه چهارراه ولیعصر (عج) است. جایی که تئاتر شهر به عنوان قلب تپنده اجرا‌های نمایشی و البته رویداد‌های فرهنگی هنری با آن ساختمان نمادین میزبان هنردوستان شده است. دستفروشی و سدمعبر معضلی است که طی سالیان اخیر گریبان این چهارراه خاطره انگیز را گرفته است. با توجه به کارکرد فرهنگی این چهار راه هنرمندان انتظار دارند انتقال دستفروشان هر چه سریع‌تر اتفاق بیفتد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین