کد خبر: ۹۲۸۷۱۲
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶

ابهام در مورد ترکیب اصلی پرسپولیس/ در مغز گاریدو چه می‌گذرد؟

هنوز مشخص نیست در اولین بازی فصل گاریدو پرسپولیس را با چه ترکیبی راهی زمین کند.
ابهام در مورد ترکیب اصلی پرسپولیس/ در مغز گاریدو چه می‌گذرد؟
آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس اولین بازی خود را در لیگ ۲۴ روز پنجشنبه در ورزشگاه امام خمینی اراک، مقابل ذوب آهن برگزار خواهد کرد. سرخ پوشان که در این مدت زیر نظر گاریدوی اسپانیایی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و بازی‌های تدارکاتی متعددی نیز داشته اند به دنبال کسب پیروزی در همان اولین بازی هستند و باید دید می‌توانند گام اول را محکم بردارند یا نه.

در این میان علامت سوال بزرگ این روز‌های هواداران پرسپولیس و کارشناسان این حوزه، ترکیبی است که مرد اسپانیایی قرار است در اراک راهی میدان کند. ترکیب‌های گوناگون در بازی‌های تدارکاتی قبلی باعث شده تا حتی آرایش و سیستم موردنظر گاریدو را نیز مبهم به نظر برسد. او در چند بازی با آرایش ۱-۳-۲-۴ راهی میدان شد و در برخی بازی‌ها نیز با همان سیستم پایه ۲-۴-۴ بازی کرد. جالب این که در ابتدای حضور گاریدو عنوان می‌شد که او به دنبال آن است تا با سیستم ۲-۵-۳ بازی کند.

به هرحال این یک واقعیت است که سرخ پوشان نسبت به آخرین بازی که در لیگ برتر برگزار کردند، تغییرات زیادی داشته اند. از همان خط دروازه گرفته تا خط دفاعی و هافبک. ضمن این که بازیکن تاثیرگذاری، چون امید عالیشاه که مهره تاثیرگذار اوسمار برزیلی در نیم فصل دوم بود نیز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. به همین دلیل با توجه به جدایی این نفرات و جذب بازیکنان جدید و داشته‌های موجود، ترکیب پرسپولیس تغییرات زیادی خواهد داشت و طبیعی است که این ترکیب برای رسیدن به هماهنگی مورد نظر کار سختی در پیش دارد.

به هر روی هنوز مشخص نیست پرسپولیس قرار است با چه آرایشی راهی میدان شود و باید منتظر بود و دید یازده مرد برگزیده کارلوس گاریدو برای رویارویی با ذوب آهن چه خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین