کد خبر: ۹۲۸۷۲۳
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۵

تاریخ صدور حکم دادگاه ساپینتو علیه استقلال اعلام شد

سرمربی سابق استقلال همچنان به دنبال به نتیجه رساندن پرونده خود در بحث شکایت از این باشگاه است.
تاریخ صدور حکم دادگاه ساپینتو علیه استقلال اعلام شد
آفتاب‌‌نیوز :

ریکاردو ساپینتو خرداد ماه سال گذشته از استقلال جدا شد و در نامه خداحافظی که برای هواداران این تیم منتشر کرد با صراحت گفت اگر باشگاه استقلال هرچه سریع‌تر زمینه برای پرداخت مطالبات او را فراهم نکند، چاره‌ای نخواهد داشت جز اینکه کار را از طریق قانونی و با شکایت به سرانجام برساند.

همان طور که تصور می‌شد، مطالبات ساپینتو پرداخت نشد و سرمربی پرتغالی استقلال در لیگ بیست و دوم از طریق تیم حقوقی خود شکایت کرد و رای دادگاه بدوی هم علیه طرف ایرانی صادر شد، اما استقلالی‌ها لایحه دفاعیه تنظیم کردند و حالا کار در دادگاه عالی ورزش (cas) دنبال می‌شود.

طبق خبری که ظهر دوشنبه شنیدیم، برای صدور حکم ریکاردو ساپینتو دوباره یک تاریخ جدید مشخص شده است. بر اساس این تاریخ، حکم دادگاه تجدید نظر که قرار بود تا ۲۱ مرداد اعلام شود، به تعویق افتاده است. استقلالی‌ها مدعی‌اند سرنوشت این حکم از سه‌شنبه ۲۳ مرداد تا حداکثر تا ۱۷ شهریور مشخص خواهد شد.

در واقع استقلالی‌ها باید طی یک مقطع ۲۶ روزه تا ۱۷شهریور منتظر صدور حکم دادگاه تجدید نظر پیرامون شکایت سرمربی سابق خود باشند. حکمی که به نظر می‌رسد استقلال در آن محکوم خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین