کد خبر: ۹۲۸۷۳۵
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹

علیرضا حیدری از صداوسیما اخراج شد یا خودش رفت؟

تهیه کننده برنامه «دهکده المپیک» با اشاره به حواشی رخ داده در برنامه بیان کرد که علیرضا حیدری مهمان برنامه خودش می‌خواست برود و روی آنتن خداحافظی کرده است.
علیرضا حیدری از صداوسیما اخراج شد یا خودش رفت؟
آفتاب‌‌نیوز :

آرمین عابدینی تهیه کننده «دهکده المپیک» شبکه ورزش درباره حواشی پیش آمده در گفتگو با علیرضا حیدری و تصور بیرون کردن او از برنامه به مهر بیان کرد: مجری به من پیام داد و گفت که «آقای حیدری می‌خواهد برود و خسته شده است» که پیامکش هم موجود است. من با پخش صحبت کردم که آیتمی پخش کنیم و بعد با مهمان خداحافظی کنیم.

وی اضافه کرد: با پخش آیتم موافقت نشد، چون گفتند وسط اختتامیه المپیک است و پخش آیتم توجیهی ندارد و درست هم بود. ما هم از ابتدای برنامه هیچ آیتمی نرفته بودیم همانطور که فیلم کامل برنامه هم موجود است.

عابدینی اظهار کرد: به این ترتیب آقای حیدری وسط خود برنامه خداحافظی کرد و اتفاقاً کاملاً هم خوشحال بود. مگر کسی که از برنامه قهر می‌کند و حاشیه‌ای برایش پیش آمده است با مجری‌ها دست می‌دهد؟ هیچ اتفاقی هم این میان رخ نداد بلکه خودش می‌خواست برود و رو آنتن خداحافظی کرد.

پیش از این نیز علیرضا حیدری در گفتگو با ایسنا اعلام کرده بود: «موضوع آنطور که در فضای مجازی مطرح شد نیست و کسی بنده را از برنامه بیرون نکرد. من خودم از مجریان و تهیه کننده برنامه درخواست کرده بودم که زودتر پخش زنده را ترک کنم چرا که دیروقت بود و خسته بودم».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین