کد خبر: ۹۲۸۷۵۲
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۶

عارف: پیام تشکیل بنیاد شهید، ماندگاری انقلاب است

معاون اول رئیس جمهور، بنیاد شهید و امور ایثاگران را یادگار امام خمینی(ره) دانست و گفت:‌ پیام تشکیل بنیاد شهید، ماندگاری انقلاب است.
عارف: پیام تشکیل بنیاد شهید، ماندگاری انقلاب است
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا عارف عصر دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ در آیین تکریم امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس پیشین و معارفه سعید اوحدی رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهید آیت‌الله رئیسی گفت: شهید رئیسی از چهره‌های خدوم و عاشق انقلاب بود.

وی تصریح کرد: از زحمات و مجاهدت‌های برادر عزیزم قاضی‌زاده تشکر می‌کنم که با نشاط و انگیزه‌ای که در او دیدیم در این سنگر نیز در خدمت آرمان‌های انقلاب و ایثارگران عزیز بودند و افتخار می‌کنیم که آزاده جانباز و مجاهد، برادر عزیزمان آقای اوحدی که در اینجا صاحب خانه هستند و تشکر می‌کنیم که این مسئولیت را پذیرفتند.

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه پذیرش مسئولیت در نظامی الهی بسیار سنگین است، افزود: در نظام اسلامی هر گامی که انسان برمی‌دارد بار سنگین مسئولیت را احساس می‌کند.

توانمندسازی خانواده ایثارگران در دستور کار قرار گیرد

عارف اظهار داشت: امروز به نظر می‌رسد که باید بگوییم وارد مرحله سومی از فعالیت بنیاد شهید شده‌ایم؛ نقش آفرینی بیشتر صاحبان اصلی انقلاب در امور حکمرانی و نهاد‌های تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری چیزی است که امروز اتفاق افتاده است.

وی گفت: در مرحله دوم دستاورد‌های ارزشمندی داشتیم که البته کافی نبودند و بنیاد شهید و امور ایثارگران باید راهبرد توانمند سازی را به طور جدی در دستور کار خود داشته باشد.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: پیام تشکیل بنیاد شهید، ماندگاری انقلاب است و معتقدیم که این انقلاب باید به دست صاحب اصلی خود، حضرت بقیه‌الله (عج) برسد. 

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران در دوره‌های فعالیت خود، توفیقات خوبی را در رسیدگی به امور ایثارگران و خانواده‌های شهدا داشته است؛ توانمندسازی خانواده‌ها و فرزندان شهدا و ایثارگران در دستور کار نظام قرار گرفت و ما با دستاورد‌های ارزشمندی روبرو شدیم.

عارف با تاکید بر اینکه سهمیه‌هایی که در آموزش عالی گذاشته شد، خوب جواب داد، گفت: ساماندهی کلی و جامع ایثارگران طرح بسیار خوبی بود که هدف اصلی آن حفظ عزت، حرمت و منزلت خانواده‌های شهدا بود. 

رئیس جمهور روز شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ در حکمی سعید اوحدی را به معاونت رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

اوحدی جایگزین سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین