کد خبر: ۹۲۸۷۵۴
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۲

افزایش فعالیت مجرمان اقتصادی در فضای سایبری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا تاکید کرد که مبارزه با جرایم اقتصادی مطالبه مردم و از راهبردهای اصلی پلیس امنیت اقتصادی است.
افزایش فعالیت مجرمان اقتصادی در فضای سایبری
آفتاب‌‌نیوز :

سردار حسین رحیمی در جلسه با فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با تاکید براینکه پلیس امنیت اقتصادی همه عزم خود را برای تامین و ارتقاء امنیت فعالان اقتصادی در حوزه‌های حقیقی و مجازی به‌کار گرفته است، گفت: امروز مبارزه با جرایم اقتصادی مطالبه مردم و از راهبرد‌های اصلی و اساسی پلیس امنیت اقتصادی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به فرمان ۸ ماده‌ای مقام معظم رهبری در راستای مقابله و مبارزه با جرایم و مفاسد اقتصادی گفت: این فرمان برای ما فصل الخطاب است. پلیس امنیت اقتصادی به منظور ایجاد هماهنگی و هم افزایی و جلب مشارکت مردم و سایر سازمان‌ها در راستای مقابله مقتدرانه و همه جانبه با جرایم اقتصادی از همه ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کند.

رحیمی با اشاره به اینکه علم اقتصاد از حساسیت، اهمیت و پیچیدگی‌های خاص خود بر خوردار است، گفت: امروز متاسفانه شاهد افزایش فعالیت مجرمان اقتصادی در حوزه‌های مختلف به خصوص حوزه اقتصاد سایبری هستیم. برای مقابله با مجرمان سایبری پلیس امنیت اقتصادی دیجیتال با بهره‌گیری از کارشناسان خبره تشکیل شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با بیان اینکه ما خادم فعالان اقتصادی هستیم، گفت: امروز تلاش و فعالیت در عرصه اقتصادی برای افزایش آسایش و آرامش اقتصادی جامعه کار، مجاهدت و فرصتی بزرگ است که باید قدردان آن باشیم و همه تلاش خود را برای انجام هر چه بهتر این مهم بکار ببندیم.

رحیمی با اشاره به اینکه مسایل اقتصادی از جذابیت و فریبندگی بالایی برخوردارند و در این مسیر پاکدستی و امانت داری شرط لازم برای فعالیت است، گفت: بزرگترین سرمایه خدمت به مردم است از این رو باید تلاش کنیم که هم و غم خود را صرف خدمت صادقانه و بی منت به مردم کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین