کد خبر: ۹۲۸۷۵۸
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۷

لابی زاکانی علیه فرزانه صادق، وزیر پیشنهادی راه

وزیر پیشنهادی زن برای وزارت راه و شهرسازی، چهره‌ای که زاکانی و تندروهای اصولگرا با او مخالفند.
لابی زاکانی علیه فرزانه صادق، وزیر پیشنهادی راه
آفتاب‌‌نیوز :

لیست وزرای پیشنهادی پزشکیان به مجلس ارائه شده و بررسی تک تک گزینه‌ها نیز شروع شده است. همزمان با نمایندگان مجلس، اما رسانه‌ها نیز سرگرم بررسی سوابق و توانایی‌های هر کدام از افراد معرفی شده هستند. رسانه‌ها، اما از مجلسی‌ها فراتر رفته و نگاهی هم به جناح سیاسی و رویکرد موافقان و مخالفان هر یک گزینه‌ها دارند. در همین راستا روزنامه اعتماد تنها گزینه زن معرفی شده را مورد بررسی قرار داده است. این روزنامه اصلاح‌طلب طیف تندرو اصولگرا و مشخصا لابی علیرضا زاکانی را مخالف جدی وزیر شدن فرزانه صادق مالواجرد می‌داند.

به جز جنسیت و سن فرزانه صادق مالواجرد، مرداد ماه سال گذشته نام او در رسانه‌ها تکرار می‌شد. مردادماه گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه صادق مالواجرد از سمت معاونت معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی برکنار شده و برای او سمت مشاور زده شده است.

بر اساس گزارش‌ها چند ماه قبل از برکناری وی از معاونت شهرسازی و معماری ویدیویی درباره جمعیت شهر تهران و سند آمایش سرزمین به تیتر رسانه‌ها تبدیل شده بود.

صادق مالواجرد به چهره منتقد سیاست‌های علیرضا زاکانی در وزارت راه و شهرسازی معروف است. بر این اساس به نظر می‌رسد ممکن است برخی در مجلس اصولگرای دوازدهم هم با موضوع تصدی وزارت راه توسط یک زن مخالف باشند و هم لابی علیرضا زاکانی به دنبال تسویه‌حساب با او.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین