کد خبر: ۹۲۸۷۷۸
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۵

رئیس سازمان سینمایی: به نقد‌ها به چشم غرض‌ورزی نگاه نکنیم

رئیس سازمان سینمایی گفت: چه در زمان روزنامه‌نگاری، فیلمسازی و دستیار برنامه‌ریزی کارگردانی و سردبیری روزنامه و رسانه همیشه معتقد بودم منتقدان چراغ راه مدیران می‌توانند باشد و نباید به نقدها به چشم غرض‌ورزی نگاه کرد.
رئیس سازمان سینمایی: به نقد‌ها به چشم غرض‌ورزی نگاه نکنیم
آفتاب‌‌نیوز :

محمد خزاعی دوشنبه شب ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ در نشست خبری در مجتمع باغ زیبا اظهار داشت: روز‌های پایانی دولت است و وظیفه داشتم قبل از تمام شدن این مسوولیت قدردان خبرنگاران باشم. این به معنای رفتن من از سازمان سینمایی نیست. مسوولیت من در دولت سیزدهم تمام شد.

وی افزود: اتفاق‌هایی در حوزه سینما و سازمان سینمایی در دولت سیزدهم افتاد که تاکنون تجربه نشده بود.

خزاعی گفت: اتفاقات ۱۴۰۱ و شورای صنفی و اکران فیلم مرحوم مهرجویی و ... نمی‌دانستم و پیش‌بینی هم نمی‌کردم، اما می‌دانستم با تعامل می‌شود اتفاقات خوب را رقم زد. آرامش ما از مهر ماه گذشته آغاز شد که توانستیم برنامه‌های خود را اجرایی کنیم.

وی گفت: از من خواسته بودند برنامه هشت ساله طراحی و برنامه‌ریزی کنم و بر اساس آن راهبرد‌ها برنامه‌های سالانه را ابلاغ می‌کردیم که ۷۵ درصد این برنامه‌ها اجرایی شد و بقیه هم اجرایی خواهد شد.

رئیس سازمان سینمایی اظهار داشت: اکران آثار ایرانی در خارج از کشور مدون شده بود و بر اساس توسعه زیرساخت‌ها به تعداد مخاطبان ما هم اضافه می‌شد. یک سری برنامه‌ها عملیاتی و بقیه به آینده موکول شد.

وی همچنین گفت: همه در سال ۱۴۰۱ همت کردند تا بزرگترین رویداد سینمایی کشور تعطیل نشود. اگر شما نبودید و مردم نبودند شاید این اتفاق‌ها تداوم پیدا نمی‌کرد.

در این نشست، حبیب ایل‌بیگی معاون نظارت و ارزشیابی، قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات و یزدان عشیری مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی نیز حضور داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین