کد خبر: ۹۲۸۸۲۱
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۶

ای. بی. سی نیوز: حمله ایران به اسرائیل ممکن است قبل از پنجشنبه رخ دهد

شبکه ای. بی. سی نیوز دوشنبه شب به نقل از چند مقام در وزارت خارجه آمریکا گزارش داد، آنها به طور فزاینده‌ای انتظار دارند که حمله تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل پیش از روز پنجشنبه رخ دهد و همچنان به طرز محتاطانه‌ای خوشبین هستند که دامنه این حمله محدود باشد.
ای. بی. سی نیوز: حمله ایران به اسرائیل ممکن است قبل از پنجشنبه رخ دهد
آفتاب‌‌نیوز :

ای. بی. سی نیوز به نام منابع خود اشاره‌ای نکرد. این شبکه افزود که پنجشنبه همزمان با از سرگیری مذاکرات برای توافق آتش‌بس در غزه با میانجیگری آمریکا، مصر و قطر است.

ای. بی. سی نیوز همچنین به نقل از ودانت پاتل سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گزارش داد: ما در عرصه دیپلماسی برای جلوگیری از بروز هر گونه تشدید بزرگ در این مناقشه تلاش می‌کنیم.

وی افزود: ما در وهله اول نمی‌خواهیم شاهد هیچگونه حمله یا پاسخی باشیم.

پاتل اعلام کرد، آمریکا معتقد است که توافق آتش‌بس در غزه در دسترس است؛ توافقی که شامل مبادله اسرای فلسطینی و اسرائیلی خواهد بود.

وی اظهار کرد: ما کاملا انتظار داریم که مذاکرات صلح طبق برنامه پیش برود.

در همین حال، جان کربی سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا دوشنبه شب گفت که انتظار می‌رود حمله تلافی‌جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی هفته جاری رخ دهد و ممکن است که این حمله گسترده باشد.

وی افزود: ما باید برای آنچه که ممکن است مجموعه گسترده‌ای از حملات باشد، آماده باشیم.

به گزارش ایرنا، اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود روز به روز افزایش می‌یابد.

رادیو رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست‌ها را در برگرفته و آن‌ها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین