کد خبر: ۹۲۸۸۵۸
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰

پاتک دوباره تراکتور به اردوی پرسپولیس؛ زنوزی ول‌کن سرخ‌های پایتخت‌نشین نیست!

مهدی عبدی بعد از کش‌وقوس‌های فراوان از پرسپولیس جدا شد و دوشنبه رسماً قرارداد همکاری‌اش با تراکتور را به امضا رساند.
پاتک دوباره تراکتور به اردوی پرسپولیس؛ زنوزی ول‌کن سرخ‌های پایتخت‌نشین نیست!
آفتاب‌‌نیوز :

تراکتوری‌ها در سودای حضوری موفق در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی (در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا ۲) هستند، بعد از استخدام دراگان اسکوچیچ و همکاری با سرمربی سابق تیم ملی، به سرعت وارد بازار نقل‌وانتقالات تابستانه شدند و شروعی طوفانی داشتند؛ به‌طوری‌که توانستند با علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی که از ارکان کلیدی موفقیت پرسپولیس در فصول اخیر محسوب می‌شوند، به توافق برسند و قرارداد همکاری امضا کردند.

سرخ‌پوشان تبریزی در ادامه فعالیت نقل‌وانتقالاتی خود برای تقویت خط هافبک و فاز تهاجمی تیم‌شان به سراغ جذب ۲ بازیکن کروات رفتند و ایگور پوستونسکی و تومیسلاو اشترکالی را به خدمت گرفتند. بعد از وقفه‌ای کوتاه در روند فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی تراکتور، آن‌ها امروز (دوشنبه) از پویا پورعلی، هافبک فصل گذشته ملوان بندرانزلی و علیرضا آرتا، مدافع پیشین گل‌گهر سیرجان به عنوان ۲ خرید جدید خود رونمایی کردند تا شمار خرید‌های تابستانی تراکتور به عدد ۷ برسد.

بازسازی خط آتش تراکتور به سبک اسکوچیچ

مدیران باشگاه تبریزی براساس خواسته‌های دراگان اسکوچیچ در تلاش برای تقویت فاز تهاجمی تیم‌شان هستند و برحسب اعلام سعید مظفری‌زاده، سرپرست مدیرعاملی تراکتور، سرخ‌پوشان تبریزی قصد دارند یک مهاجم خارجی دیگر هم به فهرست تیم‌شان اضافه کنند. در کنار تلاش برای جذب مهاجم خارجی که گفته می‌شود احتمالاً خلیفه کولیبالی، مهاجم نام‌آشنای مالیایی خواهد بود، سرخ‌پوشان تبریزی درصدد جذب یک مهاجم داخلی هم بودند که بعد از بررسی‌های انجام شده، مذاکرات با مهدی عبدی آغاز شد.

از لیست مازاد گاریدو تا فهرست خرید دراگان

عبدی فصل گذشته بعد از آنکه در لیست بازیکنان مدنظر یحیی گل‌محمدی نبود، در انتقالی قرضی به تراکتور تبریز پیوست و در فصل اخیر موفق به‌ثبت ۶ گل برای سرخ‌پوشان تبریزی شد. بعد از اتمام قرارداد قرضی مهدی عبدی با تراکتور، این مهاجم باتجربه به جمع بازیکنان پرسپولیس بازگشت و امیدوار به جلب رضایت خوان کارلوس گاریدو بود که این اتفاق رخ نداد و بعد از حضور عبدی در لیست مازاد گاریدو، این مهاجم به صورت توافقی از پرسپولیس جدا شد تا به عنوان بازیکن آزاد تیم جدیدش را انتخاب کند. البته که او باید ۲۰ درصد رقم قرارداد خود در فصل پیش‌رو به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کند.

عبدی، سومین مهاجم تراکتور برای فصل جدید

مهدی عبدی با وجود پیشنهاداتی که از تیم‌های مختلف از جمله تراکتور تبریز و نساجی مازندران داشت، با توجه به تجربه فصل گذشته خود، مذاکره با تراکتوری‌ها را در اولویت قرار داد و سرانجام بعد از مذاکرات انجام شده، طرفین برای همکاری به توافق رسیدند و حضور مهدی عبدی در تراکتور رسمی شد؛ آن‌هم در حالی‌که او بلافاصله بعد از امضای قرارداد با حضور در تمرینات خود را به دراگان اسکوچیچ معرفی کرد و در تمرینات تراکتور حضور یافت. عبدی در حالی هشتمین خرید تابستانی تراکتور محسوب می‌شود که در حال حاضر، او در کنار تومیسلاو اشترکالی و رحمان جعفری، مهاجم تخصصی تراکتور برای فصل جدید هستند و احتمالاً با جذب یک مهاجم خارجی دیگر، پرونده فعالیت نقل‌وانتقالاتی سرخ‌پوشان تبریزی بسته خواهد شد.

منبع: فوتبال۳۶۰

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین