کد خبر: ۹۲۸۹۰۲
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸

اظهار امیدواری مقتدا صدر به آتش‌بس فوری و غیرمشروط در غزه

 رهبر جریان ملی شیعی عراق اظهار امیدواری کرد که توافق فوری و غیر مشروطی برای آتش بس در نوار غزه حاصل شود.
اظهار امیدواری مقتدا صدر به آتش‌بس فوری و غیرمشروط در غزه
آفتاب‌‌نیوز :

«سید مقتدا صدر» در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) در این باره نوشت: سه کشور اروپایی بیانیه‌ای را صادر و در آن از برقراری آتش بس در نوار غزه حمایت کرده‌اند و خواستار صلح و جلوگیری از تنش در منطقه شده‌اند. این در حالی است که بیانیه مذکور، اقدامی گمراه کننده، دروغ و مغالطه است.

به گزارش خبرگزاری ملی عراق، سید مقتدا صدر افزود: شایسته است که آنها به حمایتشان از رژیم صهیونیستی و تروریستی اسرائیل از طریق ارسال نامحدود سلاح، کمک مالی و معنوی به این رژیم پایان دهند و روند ضربه زدن به حامیان مساله فلسطین و کسانی را که با غیر نظامیان فلسطین اعلام همدردی می‌کنند، متوقف کنند.

رهبر جریان ملی شیعیان عراق افزود: شایسته است این کشورها به جای این بیانیه ضعیف و سست، مانند برخی دیگر از همتایان اروپایی‌شان، کشور مستقل فلسطین را به طور کامل به رسمیت بشناسند.

سید مقتدا صدر خاطرنشان کرد: این کشورها باید حقایق پنهانی و مواضع سیاسی واقعی‌شان را علنی کنند نه اینکه در راستای منافع خود یا شیطان بزرگ آمریکا و انتخابات ریاست جمهوری آن کشور و همچنین به دست آوردن آرا در انتخابات ادعایی آن کشور اقدام کنند.

رهبر جریان ملی شیعیان عراق اظهار امیدواری کرد آتش بس فوری و غیر مشروط در غزه حاکم شود زیرا عدم تحقق این امر، باعث سرآغاز پایان این مدعیان و افشای دروغ‌ها، دموکراسی و آزادی ساختگی شان خواهد شد که هیچ نتیجه‌ای جز سرکوب ملت‌ها و افزایش جرم و جنایت نداشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین