کد خبر: ۹۲۸۹۰۵
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲

عامل قتل ۱۰ نفر در رفسنجان اعدام شد

 رییس دادگستری کل استان کرمان از اجرای حکم عامل جنایت هولناک قتل ۱۰ نفر در منطقه نوق رفسنجان خبر داد و گفت: فرد مورد نظر صبح امروز (سه شنبه) در محل زندان این شهرستان به دار مجازات آویخته شد.
عامل قتل ۱۰ نفر در رفسنجان اعدام شد
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در این زمینه توضیح داد: عامل این جنایت در ۱۶ مرداد سال ۱۴۰۱ همزمان با تاسوعای حسینی در منطقه نوق رفسنجان مرتکب جرم شده بود و در این پرونده اتفاق بسیار بدی رخ داد که قلوب همگان جریحه دار شد به طوری که یک فرد، ۶ تبعه افغانستانی و چهار نفر از مردم رفسنجان را مظلومانه کشت.

وی با بیان اینکه در مرحله اول تلاش بر این بود که این فرد دستگیر شود، تصریح کرد: متهم پرونده حین فرار در روستای اسدآباد از توابع شهرستان انار اقدام به خودزنی کرده بود که با ورود به‌موقع نیرو‌های پلیس و اورژانس، دستگیر و برای درمان به مراکز درمانی منتقل شد.

رییس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: متهم پرونده پس از بهبودی نسبی با حضور نزد بازپرس ویژه قتل شهرستان رفسنجان درباره ارتکاب ۱۰ فقره قتل عمدی با سلاح سرد، محاربه از طریق کشیدن سلاح به قصد جان که منتهی به ناامنی محل شده و اقامت غیرمجاز تفهیم اتهام شد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با اشاره به اینکه در مراحل مختلف رسیدگی به این پرونده، تفکیک بین مقتولان ایرانی و افغانستانی انجام شد، افزود: از آنجا که دسترسی به خانواده‌های مقتولان افغان آسان نبود و مدت زمان رسیدگی به آن طولانی می‌شد، پرونده اتباع ایرانی و افغانستانی تفکیک و رسیدگی شد.

حمیدی ضمن بیان اینکه حکم محکوم‌علیه پرونده پس از طی مراحل قانونی و تایید دیوان عالی کشور به مرحله اجرا رسید ادامه داد: قاتل مذکور صبح امروز به اتهام محاربه در محل زندان رفسنجان به دار مجازات آویخته شد.

رفسنجان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین