کد خبر: ۹۲۸۹۰۷
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹

وضعیت ستاره پرسپولیس امروز مشخص می‌شود

وضعیت اوستون اورونوف امروز و در تمرین با تیم مشخص می‌شود.
وضعیت ستاره پرسپولیس امروز مشخص می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

اوستون اورونوف ستاره ازبک پرسپولیس که به دلیل فشردگی بازی‌ها و استراحت کمی که داشت موفق نشد مثل سایر بازیکنان استراحت کند، این روز‌ها دچار کشیدگی خفیف از ناحیه پشت پا شده و همین موضوع تردید‌هایی را در مورد حضور یا غیبت او برای بازی با ذوب آهن ایجاد کرده است.

اوستون طی دو روز اخیر در تمرینات گروهی غایب بوده و مشغول انجام تمرینات فیزیوتراپی بوده است. او اگرچه روز قبل و زیر نظر کادرپزشکی، بدون درد در تست‌های مختلف سرعتی و استارت شرکت کرد، اما وضعیت نهایی او برای حضور در بازی با ذوب آهن امروز مشخص می‌شود. اورونوف قرار است امروز در تمرینات گروهی پرسپولیس شرکت کند و اگر بدون درد و مشکل تمرینات را به پایان رساند می‌تواند مجوز حضور در میدان را از کادرپزشکی سرخ‌ها دریافت کند.

مهم‌ترین نگرانی در مورد استون اورونوف تشدید مصدومیت او در صورت حضور در میدان در صورت ناآمادگی است. به معنای دیگر اگر او کاملا بهبود پیدا نکرده باشد و در زمین حضور پیدا کند، به همان سرنوشتی دچار می‌شود که گریبانگیر وحید امیری شد. پرسپولیسی‌ها فراموش نکرده اند که عجله کادرفنی قبلی پرسپولیس برای استفاده از امیری در بازی‌های آسیایی باعث شد تا این بازیکن باتجربه تنها چند دقیقه پس از حضور در زمین باز مصدوم شد و با تشدید مصدومیت چندین ماه از ترکیب پرسپولیس دور ماند.

از این رو برای تکرار نشدن این تجربه، وضعیت اورونوف برای حضور در بازی با ذوب آهن امروز مشخص خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین