کد خبر: ۹۲۸۹۱۸
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷

جسد "آی نور" دختربچه گمشده الیگودرزی پیدا شد

سرپرست فرمانداری الیگودرز گفت: جسد "آی نور نظری" دختربچه ۲ ساله اهل روستای ده سفید بخش مرکزی که پنجشنبه هفته گذشته گمشده بود پس از ۶ روز با تلاش عوامل امدادی در چاه فاضلاب همسایه پیدا شد.
جسد
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی اداوی روز سه شنبه در اظهار کرد: پیکر بی جان این دختربچه در چاه فاضلاب همسایه در روستا پیدا شده است.

وی با بیان اینکه این دختربچه روز پنجشنبه هفته پیش گم شده و خانواده وی به نیرو‌های امدادی و پلیس اطلاع داده بودند افزود: برخی فرضیه‌ها احتمال افتادن دخترک را در چاه فاضلاب می‌داد که ازطریق خودرو‌های تخلیه چاه، چاه‌های فاضلاب مذکور موجود در حوالی منزل جست و جو و جنازه وی پیدا شد.

آنگونه که مادر "آی نور" گفته بود حوالی ساعت ۱۴ روز پنجشنبه دخترک را استحمام می‌کند و به دلیل مشغله‌های کاری زنان روستا تا ساعت ۱۶ بی خبر بوده و وقتی متوجه عدم حضور دختر در حیاط می‌شود منزل همسایه‌ها و اطراف را جست و جو می‌کند، اما موفق به یافتن وی نمی‌شود و حوالی غروب که نگرانی‌ها از بی نتیجه بودن جست و جو‌ها افزایش می‌یابد با پلیس و نیرو‌های امدادی تماس می‌گیرند.

اداوی بیان کرد: در عملیات‌های جست و جو یک جفت دمپایی دخترانه در یک باغ واقع در ۳۰۰ متری اطراف منزلشان پیدا می‌شود که مادر کودک اظهار کرده بود متعلق به دخترش می‌باشند، اما آثاری دیگر از وی یافت نشده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین