کد خبر: ۹۲۸۹۲۷
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱

رهایی گروگان و دستگیری ۲ آدم ربا در البرز

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری و اعتراف ۲ متهم به جرم آدم ربایی در این استان خبر داد.
رهایی گروگان و دستگیری ۲ آدم ربا در البرز
آفتاب‌‌نیوز :

سردار "حمید هداوند" روز سه شنبه اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده آدم ربایی به پلیس آگاهی استان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت. ‏

به گزارش پلیس البرز، وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که متهمان به دلیل اختلافات شخصی و مالی اقدام به ربایش یکی از شهروندان کرجی کرده و او را به همراه خود به یکی از استان‌های غربی کشور منتقل کرده اند.

هداوند اضافه کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه متهم در یکی از استان‌های غربی کشور شناسایی و با اعزام تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی استان هر ۲ نفر متهم به آدم ربایی دستگیر شدند. ‏

سردار هداوند با اشاره به اعتراف متهمان به جرم آدم ربایی و معرفی آنان به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به ‏صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان است. ‏

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۶ فقره سرقت در چهارباغ

جانشین انتظامی البرز از دستگیری چهار سارق اماکن خصوصی با ۲۶ ‏فقره سرقت در شهرستان چهارباغ در این استان خبر داد

سرهنگ "محمد نادربیگی" گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از باغ ویلا‌ها در مناطق مختلف شهرستان چهارباغ، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات شبانه روزی موفق به شناسایی چهارسارق شدند و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.
نادربیگی با اشاره به اعتراف متهمان دستگیر شده به ۲۶ فقره سرقت اماکن خصوصی در مناطق مختلف شهرستان چهارباغ گفت:متهمان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
جانشین انتظامی استان در پایان از شهروندان درخواست کرد در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج

رییس پلیس فتا البرز از دستگیری فردی که اقدام به برداشت ‏غیرمجاز از حساب ۳۸ نفر از افراد کرده بود در این استان خبر داد.

سرهنگ "رسول جلیلیان" اظهار کرد: در پی مراجعه حضوری یکی از شهروندان به پلیس فتا استان البرز مبنی بر برداشت غیرمجاز اینترنتی از حسابش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان اداره مبارزه با جرائم سایبری پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: با اقدام به موقع کارشناسان پلیس فتا، متهم پرونده در یکی از نقاط شهرستان کرج شناسایی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

جلیلیان با بیان اینکه متهم با ارسال پیامک سود سهاد عدالت و پیامک ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا افراد را به صفحه فیشینگ هدایت و سپس اقدام به سرقت اطلاعات بانکی و خالی کردن حساب افراد می‌کند گفت:تاکنون ۳۸ نفر از شکات از سراسر کشور شناسایی و ارزش کلاهبرداری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین