کد خبر: ۹۲۸۹۳۵
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷

مشکل عجیب دستیار نکونام پابرجاست؛ این مربی هنوز کارت بازی ندارد!

فصل گذشته لیگ برتر در شرایطی برای استقلال به پایان رسید که یکی از اعضای کادرفنی تیم تا پایان مسابقات، روی سکو بود.
مشکل عجیب دستیار نکونام پابرجاست؛ این مربی هنوز کارت بازی ندارد!
آفتاب‌‌نیوز :

«یوسو سسما» دستیار اسپانیایی و بدنساز تیم استقلال که از شروع لیگ برتر بیست و سوم در فصل بدنسازی در کنار جواد نکونام به کادرفنی استقلال اضافه شد به دلیل بروز پاره‌ای مشکلات نتوانست کارت ورود به زمین و حضور در استادیوم را دریافت کند.

یکی از موارد مهم اختلاف نظر جواد نکونام با علی خطیر در فصل گذشته همین موضوع بود که چرا باشگاه استقلال اقدامی برای دریافت کارت بازی برای یوسو سسما نمی‌کند. این مربی که رابطه صمیمانه و نزدیکی هم با جواد نکونام دارد و بعضاً در بحث‌های فوتبالی هم به او مشورت می‌دهد در طول مسابقات فصل گذشته همواره روی سکو‌ها می‌نشست و بازی را از بالا می‌دید.

حالا و در آستانه شروع دوباره مسابقات لیگ برتر، خبر می‌رسد این مشکل هنوز برای سسما برطرف نشده و بدنساز تیم استقلال که حضورش روی نیمکت کنار اعضای کادرفنی برای ورود بازیکنان ذخیره به زمین کاملا حیاتی و مهم است هنوز برای بازی اول در قزوین شرایط حضور روی نیمکت را ندارد. افراد نزدیک به اردوی تیم استقلال خبر می‌دهند این موضوع از سوی مدیریت در حال پیگیری است و به احتمال زیاد تا روز بازی رفع خواهد شد، اما فعلاً اتفاقی در این باره رخ نداده است.

گفته می‌شود شاید ثبت قرارداد جدید برای سسما در سازمان لیگ این مشکل را برای همیشه برطرف کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین