کد خبر: ۹۲۸۹۵۶
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵

رونمایی تاج از گزینه عجیب فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی امید

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: رسول خطیبی یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های نیمکت تیم ملی امید است.
رونمایی تاج از گزینه عجیب فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی امید
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی تاج، امروز (سه‌شنبه) در حاشیه مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال آذربایجان شرقی اظهار کرد: ورزشگاه یادگارامام (ره) در مجموع از هر لحاظ دارای استاندارد است، اما این ورزشگاه تنها به یک شرط می‌تواند میزبان مسابقات لیگ برتر باشد که گیت‌های ورودی به موقع نصب شوند.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه آیا برای مربیگری تیم ملی امید با رسول خطیبی گفتگو کرده یا نه؟ گفت: رسول خطیبی یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های نیمکت تیم ملی امید است.

او در خصوص حضور بانوان عکاس در بازی سپاهان و شباب الاهلی اظهار کرد: باید بیایند. این یک ضرورت است و باید آن را بپذیریم. ما با بی بند و باری مخالفیم و دنبال این حرف‌ها نیستیم. ما به دنبال ضرورتی هستیم که به فوتبال بین المللی مربوط است. در بازی‌هایی که بود و بانوان آمدند، مشکلی پیش نیامد و همه چیز به درستی انجام شد.

تاج در خصوص ساخت ورزشگاه جدید در تهران اظهار کرد: ورزشگاه آزادی یک ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری است، ولی شاید ۱۰۰ هزار صندلی نداشته باشد. در آینده نه چندان دور خواهید دید که ورزشگاهی بسیار عالی می‌شود و نیاز کشور را به اندازه زیادی تامین خواهد کرد. ما فقط برای برخی از بازی‌های‌مان ۱۰۰ هزار هوادار می‌آید. برای همه بازی‌ها اینطور نیست. مقامات کشور به این نتیجه رسیده‌اند که برای تهران یک ورزشگاه کافی نیست. آزادی بازی‌های استقلال و پرسپولیس و تیم ملی را برگزار می‌کرد. ورزشگاه تختی هم هست، ولی کافی نیست. یک ورزشگاه دیگر ساخته می‌شود که مقدمات آن در حال انجام است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه هواداران تراکتور در هفته‌های اول در ورزشگاه خواهند بود یا خیر؟ گفت: یکی از شاخصه‌های من این است که استخوان لای زخم نمی‌گذارم. یعنی احتمال را ۵۰-۵۰ می‌گذارم. اگر ورزشگاه گیت‌های الکترونیکی را برطرف کند یادگار امام می‌تواند میزبان باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین