کد خبر: ۹۲۸۹۶۹
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱

باز هم مرداد باز هم آقای گل پرسپولیس/ بازگشت علیپور پس از ۴ سال

علی علیپور آخرین بار که برای تیم پرسپولیس و در لیگ برتر ایران به میدان رفت درست مرداد ماه ۴ سال پیش بود.
باز هم مرداد باز هم آقای گل پرسپولیس/ بازگشت علیپور پس از ۴ سال
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی یکی از بازیکنان سابق خود را به جمع نفراتش برگرداند.

علی علیپور مهاجم اسبق تیم پرسپولیس که سابقه آقای گلی با این تیم در لیگ برتر را در کارنامه دارد پس از حدود ۴ سال دوری از تیمش به احتمال زیاد پنجشنبه هفته جاری و در چارچوب دیدار مقابل ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر بیست و چهارم میدان می‌رود.

علی علیپور آخرین بار در هفته سی‌ام لیگ برتر نوزدهم برای تیمش ۹۰ دقیقه به میدان رفت تا در پیروزی سه بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا حضور داشته باشد.

پرسپولیس با این پیروزی قهرمانی‌اش در لیگ برتر نوزدهم را جشن گرفت و نکته جالب اینکه آخرین گل پرسپولیس به تیم سایپا در دقیقه ۹۰ توسط همین بازیکن به عنوان آخرین گل فصل برای پرسپولیس به ثمر رسید. علیپور در آن فصل ۱۱ بار برای پرسپولیس گلزنی کرده بود.

از آن تاریخ درست ۳ سال و ۱۱ ماه و ۲۴ روز گذشته و این بازیکن در این حد فاصل در باشگاه‌های ماریتیمو و ژیل ویسنته پرتغال حضوری پرفراز و نشیب داشت.

علی علیپور در روز‌ها و هفته‌های گذشته جزو بازیکنان آماده و سرحال تیم پرسپولیس به شمار رفته و به گفته گاریدو این بازیکن یکی از آماده‌ترین گلزنان پرسپولیس است و به احتمال زیاد در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر نیز برای این تیم به میدان خواهد رفت.

ناگفته نماند؛ دیدار هفته اول تیم پرسپولیس مقابل ذوب آهن در ورزشگاه امام خمینی اراک و ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه پنجشنبه بیست و پنجم مرداد ماه برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین