کد خبر: ۹۲۸۹۸۸
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰

انتقام گیری مرگبار ۲ طایفه افغانستانی در تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف پرونده قتل مردی افغانستانی به دست دو تن دیگر از هموطنانش در تهران خبر داد.
انتقام گیری مرگبار ۲ طایفه افغانستانی در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این پرونده در تاریخ شانزدهم بهمن سال گذشته، پرونده وقوع قتل مردی از اتباع کشور افغانستان از سوی مأموران کلانتری ۱۲۰ سیدخندان به بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی، ارجاع شد که درپی آن و با دستور مقام قضایی تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شده و جسد مردی ۳۰ ساله را مشاهده کردند که بر اثر اصابت ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه  حاکی از آن بود که مقتول از مدتی قبل در این ساختمان مشغول به کار شده بود. در شب حادثه کارگران دیگر ساختمان با شنیدن صدای دعوا و درگیری بیدار شده و مشاهده کردند که دو مرد که هر دو تبعه افغانستان بودند همکارشان را به‌شدت زخمی کرده و با تهدید بقیه از محل فرار کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه داشت تا اینکه تیم جنایی ردی از یکی از اقوام خانواده مقتول را پیدا کردند. این فرد درباره ماجرای این جنایت گفت که خانواده مقتول با خانواده‌ای از طایفه‌ای دیگر در افغانستان اختلاف و درگیری داشتند به همین خاطر مقتول برای دوری از مشکلات و این اختلاف‌ها افغانستان را ترک کرده و برای کار به ایران آمده بود، چند هفته قبل دوباره میان پدر مقتول و خانواده دو برادر قاتل درگیری رخ داده بود که آن دو برادر به‌قصد انتقام به محل حادثه رفتند و با ضربات چاقو دست به این جنایت زدند.

وی افزود: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، با اقدامات اطلاعاتی گسترده مخفیگاه یکی از متهمان را در شهریار شناسایی کردند و پس از کسب مجوز قضایی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند اما متوجه شدند که برادرش به مکانی نامعلوم فرار کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ  ادامه داد: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی با بیان اظهارات ضد و نقیضی گفت که او و برادرش با مقتول و طایفه‌اش اختلاف داشتند و به همین دلیل نیز قرار شد تا از آنان انتقام بگیرند، بدین ترتیب روز حادثه به محل جنایت رفتند که در آنجا برادرش با ضربات چاقو مرد جوان را به قتل رساند. این فرد مدعی شد که در این ماجرا بی‌گناه بوده و برادرش عامل اصلی جنایت است که به مکان نامشخصی متواری شده است.

به گفته ولیپور گودرزی تخقیقات ماموران پلیس در خصوص این پرونده در حال انجام است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین