کد خبر: ۹۲۹۰۱۱
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۷
تبلیغات

فروشگاه کفش من: بهترین فروشگاه خرید صندل و کفش طبی ارزان در اصفهان

صندل‌های مردانه بهترین انتخاب برای پوشیدن در هنگام سفر و پیاده‌روی در روز‌های گرم تابستان و بهار هستند؛ از این‌رو تهیه صندل طبی با کیفیت بالا؛ اما قیمت مناسب برای آقایان اهمیت زیادی دارد. همچنین با خرید کفش‌های طبی مردانه از فروشگاه کفش من، بهترین فروشگاه خرید صندل و کفش طبی ارزان در اصفهان می‌توانید از درد‌های ناحیه کمر و پا‌ها جلوگیری نمایید.
فروشگاه کفش من: بهترین فروشگاه خرید صندل و کفش طبی ارزان در اصفهان
آفتاب‌‌نیوز :

کفش‌های طبی دارای مدل‌های متنوعی هستند که می‌توانید آن‌ها را برای محیط‌های رسمی و غیررسمی استفاده کنید. از انواع مدل‌های ارزان‌قیمت صندل مردانه می‌توان به صندل‌های آیسانا مدل ۴۰۵۰، آیسانا مدل ۴۰۳۱ و شیما مدل شهاب و از کفش‌های طبی ارزان می‌توان به فرزین مدل کلارک کشی و دیتون مدل اکتیو بندی اشاره کرد.

خرید انواع صندل مردانه با قیمت ارزان

صندل‌های مردانه از پرفروش‌ترین انواع کفش‌های مردانه هستند. در فروشگاه کفش من بهترین فروشگاه خرید صندل و کفش طبی ارزان در اصفهان می‌توانید تنوع گسترده‌ای از انواع مدل‌های بنددار و بدون بند صندل‌های مردانه را مشاهده کرده و خریداری نمایید. صندل‌های مردانه بنددار گزینه ایده‌آلی برای خرید هستند؛ زیرا بند آن‌ها همچون محافظ می‌تواند قسمت‌های جلو و عقب پا‌های شما را پوشش دهد و از لغزش پا در درون صندل جلوگیری نماید. از انواع مدل‌های صندل مردانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صندل راحتی: صندل‌های راحتی برای استفاده روزمره گزینه مناسبی هستند. شما می‌توانید چند نوع صندل راحتی را در طرح‌های مختلف و در رنگ‌بندی متنوع خریداری کرده و از آن در روز‌های آفتابی و گرم تابستان و بهار استفاده کنید.
  • صندل رسمی مردانه: اگر علاوه‌بر مصارف روزمره به‌دنبال صندل مردانه برای استفاده در محیط‌های رسمی، چون ادارات و... هستید، می‌توانید صندل رسمی را انتخاب کنید. معمولاً این نوع صندل دارای روکشی از جنس چرم طبیعی یا مصنوعی است. البته می‌توانید صندل رسمی را در جنس‌های دیگر، چون نایلون، پارچه یا پلاستیک نیز خریداری نمایید.
  • صندل تابستانی مردانه: در فروشگاه کفش من می‌توانید انواع صندل‌های تابستانی را با قیمت ارزان تهیه کنید. صندل‌های تابستانی برای پیاده‌روی در کنار ساحل و در هنگام سفر‌های تابستانی بهترین انتخاب به‌حساب می‌آیند. این صندل‌ها معمولاً دارای جنس‌های پارچه‌ای، پلاستیک یا چرم مصنوعی هستند.

مدل‌های ارزان و قیمت مناسب صندل مردانه

از مدل‌های صندل مردانه که در فروشگاه کفش من در اصفهان با قیمت ارزان و به‌صرفه‌ای به فروش می‌رسند و به رضایت بالایی از سوی مشتریان دست یافته‌اند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صندل آیسانا مدل ۴۰۵۰: این صندل مردانه دارای رنگ‌بندی‌های متنوعی، چون مشکی، عسلی، قهوه‌ای روشن و قهوه‌ای تیره است. جنس رویه این کفش از پارچه و چرم مصنوعی فوم ساخته شده است.
  • صندل طبی آیسانا مدل ۴۰۳۱: این صندل در دو رنگ مشکی و قهوه‌ای روشن موجود بوده و باتوجه به کیفیت بالا، قیمت بسیار ارزانی نیز دارد. جنس کفی، آستر و رویه این صندل از چرم مصنوعی درجه یک است.
  • صندل طبی شیما مدل شهاب: این صندل را می‌توانید در سه رنگ زیبای مشکی، قهوه‌ای روشن و قهوه‌ای تیره تهیه کنید. رویه این صندل از چرم مصنوعی بوده و پاشنه این صندل به اندازه ۳.۵ سانتی‌متر است.

نکات مهم برای خرید کفش طبی ارزان

برای خرید کفش طبی ارزان از فروشگاه اینترنتی کفش بهتر است به نکات زیر توجه نمایید:

  • بهتر است کفش طبی که خریداری می‌کنید دارای پنجه پهنی بوده تا پا‌های شما در آن راحت باشند. کفش‌های طبی با پنجه باریک و مجلسی برای پیاده‌روی‌های طولانی مناسب نیستند.
  • در فروشگاه کفش من می‌توانید کفش‌های طبی با روکش چرم طبیعی را با قیمت ارزان تهیه کنید. کفش‌های چرم می‌توانند از تعریق پا‌ها و بو گرفتن کفش جلوگیری نمایند. همچنین با خرید کفش طبی ارزان چرم طبیعی، پا‌های شما دیگر دچار بیماری‌های قارچی نخواهد شد.
  • کفش طبی باید قسمت گودی وسط پا‌ها را تحت پوشش قرار دهد. قوس پا عامل پشتیبان پا و ایجاد تعادل هنگام راه رفتن است و اهمیت زیادی دارد.
  • در هنگام خرید کفش به نوع زیره کفش و ویژگی‌های آن توجه نمایید. زیره‌های طبی بهترین گزینه برای خرید هستند. البته زیره‌های پلی اورتان نیز کیفیت بالایی دارند.

صندل طبی مردانه شیما مدل هانفر کد ۱۱۱۹

انواع مدل کفش طبی ارزان

از مدل‌های ارزان‌قیمت و پرفروش کفش‌های طبی مردانه در فروشگاه اینترنتی کفش من می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کفش طبی فرزین مدل کلارک کشی: این کفش طبی در دو رنگ مشکی و قهوه‌ای روشن به فروش می‌رسد. رویه آن از جنس چرم طبیعی گاوی با دوام بسیار بالا بوده و برای آستر کفش نیز از چرم طبیعی استفاده شده است. جنس زیره کفش فرزین از پلی اورتان با قابلیت‌های آج‌دار، مقاوم در برابر سایش و تخت است.
  • کفش طبی دیتون مدل اکتیو بندی: این کفش را می‌توانید در دو رنگ زیبای مشکی و قهوه‌ای خریداری نمایید. برای رویه این کفش از چرم طبیعی درجه یک گاوی استفاده شده که ضدبو بوده و از بو گرفتن پا‌ها جلوگیری می‌نماید. از ویژگی‌های کفی طبی آن می‌توان به مقاومت بالای کفی در برابر سایش، قابلیت تعویض و ضدبو بودن اشاره کرد. این کفش کاملاً دور دوخت بوده و برای استفاده در مدت طولانی مناسب است.
  • کفش طبی فرزین مدل گریدر بندی: این کفش تک‌رنگ بوده و تنها در رنگ مشکی در فروشگاه کفش من به فروش می‌رسد. رویه آن از چرم طبیعی گاوی و جنس زیره کفش از پلی اورتان Pu است. این کفش طبی مردانه ظاهری زیبا و قیمتی ارزان دارد.

سخن پایانی

در فروشگاه کفش من اصفهان می‌توانید انواع مدل‌های صندل مردانه، چون مدل‌های رسمی و غیررسمی، تابستانی و راحتی را در برند‌های ایرانی و خارجی با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید. همچنین انواع کفش‌های طبی مردانه با رنگ‌بندی‌های متنوع در فروشگاه کفش من عرضه می‌شوند که قیمت ارزان؛ اما کیفیت بسیار بالایی دارند. برای مشاهده کفش‌های مردانه می‌توانید به فروشگاه کفش من به آدرس www.kafshman.com سری بزنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین