کد خبر: ۹۲۹۰۵۵
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹

پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت مادر شهیدان اکبری باصری

رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان اکبری باصری را به خانواده محترم وی ، مردم استان فارس و به‌ویژه مردم شهرستان خرم‌بید تسلیت گفت.
پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت مادر شهیدان اکبری باصری
آفتاب‌‌نیوز :

مسعود پزشکیان در پیامی با تسلیت درگذشت مادر شهیدان محمدشفیع، نورالدین، هدایت‌الله و عین‌الله اکبری باصری، تصریح کرد: بی‌شک اقتدار، عظمت و انسجام امروز کشور عزیزمان ایران، مدیون فداکاری‌ها و ایثار چنین مادران باایمانی است که برای دفاع از کیان کشور، عزیزترین سرمایه‌های زندگی خود را با اخلاص تقدیم و عزت ابدی نصیب خود کردند.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت اسوه صبر و استقامت، حاجیه خانم ستاره اکبری باصری، مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر محمد شفیع، نورالدین، هدایت‌الله و عین‌الله اکبری باصری از دلاورمردان دوران دفاع مقدس را به خانواده مکرم ایشان، مردم شریف استان فارس و به‌ویژه مردم شهرستان خرم‌بید، تسلیت عرض می‌کنم.

بی‌شک اقتدار، عظمت و انسجام امروز کشور عزیزمان ایران، مدیون فداکاری‌ها و ایثار چنین مادران باایمانی است که برای دفاع از کیان کشور، عزیزترین سرمایه‌های زندگی خود را با اخلاص تقدیم و عزت ابدی نصیب خود کردند.

اینجانب برای این مرحومه، رحمت واسعه الهی و هم‌نشینی با فرزندان شهیدش و برای همه بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه ربوبی مسئلت دارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین