کد خبر: ۹۲۹۰۷۸
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۸

برنامه هفته نخست لیگ برتر| میزبانی پرسپولیس از ذوب آهن در دیار امیرکبیر و تقابل تارتار با ملوان

بیست و چهارمین دوره لیگ برتر از فردا با انجام سه مسابقه آغاز می‌شود که در دیدار افتتاحیه پرسپولیس در خارج از تهران میزبان ذوب آهن اصفهان است.
برنامه هفته نخست لیگ برتر| میزبانی پرسپولیس از ذوب آهن در دیار امیرکبیر و تقابل تارتار با ملوان
آفتاب‌‌نیوز :

بعد از تقریبا دو ماه تعطیلی، رقابت‌های باشگاهی فوتبال کشورمان فردا با انجام سه مسابقه از سرگرفته می‌شود. بیست و چهارمین دوره لیگ برتر قرار است خاص‌ترین لیگ شود و همه منتظر بهره برداری دستگاه‌های کمک داور ویدئویی هستند تا حاشیه‌های لیگ کم‌تر شود. از سویی دیگر نبود ورزشگاه مناسب و استاندارد در تهران باعث شده استقلال وپرسپولیس؛ پرهوادارترین تیم‌های کشورمان مجبور به میزبانی در خارج از تهران شوند که گفته می‌شود این مساله موقتی است و احتمالا از هفته چهارم به بعد سرخابی‌ها دوباره در تهران به مصاف حریفان خواهند رفت. 

نگاهی به بازی‌های فردا می‌اندازیم.

پرسپولیس – ذوب آهن اصفهان؛ قهرمان فصل گذشته میزبان تیم پنجم لیگ!

پرسپولیس قهرمان فصل گذشته در دیدار افتتاحیه به مصاف تیم پنجم جدول لیگ فصل پیش خواهد رفت. این مسابقه یادآور حاشیه‌ها و جنجال‌های فراوانی است که دو تیم در فصل گذشته در اصفهان داشتند ماجرا‌هایی مثل جادو و جمبل و ... فصل گذشته پرسپولیس ۴ امتیاز از ذوب آهن گرفت بازی رفت در تهران با تساوی یک بر یک تمام شد و بازی برگشت را پرسپولیس برد. اکنون پرسپولیس با سرمربی اسپانیایی خود در اراک میزبان ذوب آهن است، زیرا این تیم پرطرفدار فوتبال ما هنوز ورزشگاه اختصاصی ندارد و ورزشگاه‌های آزادی و تختی تهران هم برای میزبانی آماده نشدند. سرخپوشان در دیار امیرکبیر به میدان می‌روند، شهری که معمولا برای پرسپولیس خوش یمن نیست و سرخپوشان مقابل آلومینیوم اراک باخت‌های تلخی در لیگ برتر و جام حذفی داشته اند، اما این مرتبه خودشان در این شهر میزبان هستند.

هواداران می‌خواهند ببینند گاریدو اسپانیایی چه گلی به سر پرسپولیس زده و تیم پرسپولیس چقدر می‌تواند فوتبالی لالیگایی‌ها ارایه بدهد!

ذوب آهن، اما کمترین تغییر داشته است و شاید این مرتبه برای بردن به میدان بیاید ذوبی‌ها در دو فصل اخیر موفق به شکست پرسپولیس نشده اند. جالب‌تر اینکه مسئولان ذوب آهن از اینکه مجبورند در اراک به میدان بروند مثل پرسپولیس ناراضی هستند و می‌گویند اگر در تهران با پرسپولیس بازی می‌کردیم شرایط برای ما بهتر بود!

پرسپولیس بازیکنان تاثیرگذاری، چون علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر را از دست داده که دوتای اولی از ملی پوشان هستند و همچنین عبدالکریم حسن مدافع چپ قدرتمند قطری هم از این تیم رفته و باید دید در غیاب این نفرات سرخپوشان چگونه بازی خواهند کرد.

به احتمال زیاد دیدار افتتاحیه با استفاده از کمک داور ویدئویی باشد که خبر خوبی برای همه علاقمندان فوتبال است و باید دید دستگاه‌های کمک داوران ویدئویی چطور کار می‌کند!

ملوان انزلی – گل گهرسیرجان؛ تقابل تارتار با انزلیچی ها!

این بازی هم جذابیت‌های خاص خودش را دارد جایی که مهدی تارتار سرمربی فصل گذشته ملوان با تیم گل گهر مقابل انزلی چی‌ها قرار می‌گیرد! ملوان با تارتار به گل گهر نباخت و یک برد و یک مساوی حاصل تقابل دو تیم بود، اما اکنون تارتار سرمربی گل گهرسیرجان است و مدیران گل گهر انتظارات زیادی از تیم شان دارند و حتی صحبت از حضور در آسیا می‌کنند!

در آنسوی میدان ملوان انزلی نسبت به فصل گذشته سرمربی و مدیرعاملش تغییر کرده اند. ملوان با سعید دقیقی دوران آماده سازی خود را پشت سرگذاشت، اما این مربی از سمتش استعفا کرد تا مازیار زارع به ملوان برگردد! زارع دو فصل پیش ملوان را در لیگ برتر حفظ کرد و اکنون به خوبی به کم و کاستی‌های باشگاه ملوان از نظر مالی و امکاناتی واقف است. زارع که خودش پسر ملوان بوده می‌خواهد در اولین بازی هواداران تیمش را خوشحال کند تیمی که همین چند روز پیش جام اخلاق را کسب کرد و اخلاق مدارترین تیم لیگ شد!

ملوان به دلیل اینکه تیمی نظامی محسوب می‌شود بازیکنان مطرحی را جذب کرده و گل گهرسیرجان هم تیمی خوب و منسجم است.

استقلال خوزستان – آلومینیوم اراک؛ میزبانی آبی‌های اهواز خارج از خانه!

استقلال خوزستان هم نسبت به فصل گذشته تغییر کرده و یک مربی خارجی جانشین سیروس پورموسوی شده که تیم را در هفته آخر در لیگ برتر حفظ کرد و حالا با بوژوویچ مربی خارجی جدید احتمالا به دنبال رتبه‌های میانه جدولی در این فصل است. آلومینیوم اراک هم با مجتبی حسینی سرمربی بی حاشیه و کاربلدش لیگ را دنبال خواهد کرد.

 استقلال خوزستان نتوانست ورزشگاه خانگی خود را به هفته اول برساند و مجبور شد در ورزشگاه خانگی فولاد خوزستان میزبان اراکی‌ها باشد. هواداران اهوازی می‌خواهند ببینند این مربی کروات چقدر توانسته روی تیم محبوب شان اثر گذار باشد! ااحمد گوهری دروازه بان فصل گذشته آلومینیوم اراک هم به استقلال خوزستان آمده و اکنون مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد. فصل گذشته یک بازی را استقلال خوزستان برد و یک مسابقه را آلومینیوم اراک

پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳

*پرسپولیس- ذوب آهن اصفهان ساعت ۱۹:۳۰

داور بیژن حیدری کمک‌ها علیرضا ایلدروم، علی احمدی، میثم حیدری؛ داور VAR موعود بنیادی فرد کمک حسین زیاری

*ملوان بندرانزلی – گل گهر سیرجان ساعت ۱۹:۴۵ 

داور وحید کاظمی کمک‌ها دانیال باشنده، اسماعیل احمدی و شهاب محمدی ناظر رحیم رحیمی مقدم

*استقلال خوزستان – آلومینیوم اراک ساعت ۲۰:۳۰

داور علی صفایی کمک‌ها امیرمحمد داوود زاده، حسین مرادی و یعقوب آشوری ناظر یدالله جهانبازی

 

جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ 

*سپاهان اصفهان – چادرملو اردکان ساعت ۱۹:۱۵

داور امیر عرب براقی کمک‌ها علیرضا مرادی، هادی طوسی و میثم صفاری ناظر محسن ترکی

*هوادار تهران خیبر خرم آباد ساعت ۱۹:۳۰

داور حسن اکرمی کمک‌ها حسن ظهیری، میلاد قاسمی و کیوان علیمحمدی ناظر محمدرضا فلاح

*نساجی مازندران- فولاد خوزستان ساعت ۱۹:۳۰

داور سعاد وفاپیشه کمک‌ها یعقوب سخندان و امین زاهدی و علی بای ناظر رسول فروغی

*شمس آذر قزوین – استقلال تهران ساعت ۱۹:۳۰

داور پیام حیدری کمک‌ها سعید قاسمی، محمد عطایی و حسین زمانی ناظر رضا سخندان؛ داور VAR کوپال ناظمی کمک احمد محمدی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین