کد خبر: ۹۲۹۱۰۲
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰

نکونام جمعه برای هر اتفاقی آماده باشد/ شمس آذر؛ حریفی زیر علامت سئوال!

نگاهی به اتفاقات یکی دو هفته اخیر حول و حوش تیم شمس آذر قزوین وضعیت این تیم را کاملا در هاله‌ای از ابهام فرو می‌برد.
نکونام جمعه برای هر اتفاقی آماده باشد/ شمس آذر؛ حریفی زیر علامت سئوال!
آفتاب‌‌نیوز :

استقلال که باید روز جمعه این هفته مقابل شمس آذر در قزوین به میدان برود ظرف روز‌های گذشته خود را از هر نظر آماده دیدار با این تیم کرده است، اما تکلیف این تیم و سرمربی‌اش به طور دقیق مشخص نبود.

با خروج کادر فنی تیم شمس آذر قزوین و حضور مازیار زارع در ملوان بندر انزلی ظرف روز‌های گذشته مشخص شد که تیم شمس آذر قزوین بدون سرمربی مشغول تمرین و آماده شدن برای دیدار با استقلال است، اما حالا اخباری درباره حضور دستیاران سعید دقیقی در باشگاه شمس آذر قزوین و تمرین دادن تیم منتشر شد که مشخص می‌کرد حریف اول استقلال کم کم در حال جمع و جور شدن است.

البته هنوز خبری از حضور رسمی سعید دقیقی و عقد قرارداد مجدد با مدیران شمس آذر از سوی روابط عمومی این باشگاه منتتشر نشده، اما گفته می‌شد این مربی احتمالاً دوباره هدایت این تیم را در دست خواهد گرفت.

حضور دوباره سرمربی فصل گذشته شمس آذر در راس کادر فنی این تیم می‌تواند شرایط ویژه‌ای را برای استقلال و نکونام به وجود بیاورد. اینکه تیم شمس آذر در دیدار مقابل استقلال با انگیزه و انرژی دوچندان به میدان برود و مانند حریفی باشد که مشت‌هایش را بسته و مشخص نیست که چه چیزی در چنته دارد، می‌تواند شرایط سختی را برای استقلال رقم بزند. این‌ها همه مانند علامت‌های سئوالی هستند که پیش روی سرمربی استقلال برای رویارویی با این تیم و اوضاع مبهمش قرار دارند.

تا چند روز قبل خیلی‌ها معتقد بودند استقلال در هفته اول بازی آسانی را پیش رو خواهد داشت و با یک تیم بدون سرمربی دیدار می‌کند، اما حالا و ظرف ۴۸ ساعت باقی مانده تا شروع مسابقه ممکن است با یک شوک امیدوار کننده برای تیم شمس آذر قزوین و بازیکنانی که فصل قبل با سعید دقیقی کار کرده بودند می‌تواند اوضاع سختی را برای استقلال در دیدار هفته اول لیگ برتر بیست و چهارم رقم بزند.

استقلال در فصل گذشته و در بازی رفت و برگشت تنها یک بار توانست این تیم را شکست بدهد و با اینکه شمس آذر از دسته یک به لیگ برتر آمده بود توانست در یک دیدار دو امتیاز از استقلال بگیرد.

یادآور می‌شود؛ دیدار تیم‌های استقلال و شمس آذر قزوین جمعه ۲۶ مرداد از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین