کد خبر: ۹۲۹۱۰۴
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶

استقلال چاره‌ای جز برنده شدن ندارد/ مساوی در قزوین هم برای نکونام و تیمش خطرناک است

پیشکسوت استقلال گفت: اگر بتوانیم در شروع مسابقات هر سه امتیاز را به دست بیاوریم و با قدرت به لیگ بیاییم تیم‌هایی مثل پرسپولیس، سپاهان و تراکتور هم که احتمالاً آنها هم در بازی اول به دنبال برد هستند از ما جلو نمی‌افتند.
استقلال چاره‌ای جز برنده شدن ندارد/ مساوی در قزوین هم برای نکونام و تیمش خطرناک است
آفتاب‌‌نیوز :

سبو شهبازیان بازیکن اسبق استقلال درباره مصاف پیش روی استقلال در هفته اول لیگ برتر بیست و چهارم و شرایط این تیم در فصل نقل و انتقالات اظهاراتی را مطرح کرد.

استقلال جمعه باید در لیگ برتر جدید به میدان برود. حریف اول این تیم را چطور می‌بینید؟

شمس آذر قزوین فصل گذشته همه اهالی فوتبال را غافلگیر کرد. یکی از بهترین تیم‌های فصل قبل همین شمس آذر بود که من واقعاً فوتبالش را دوست داشتم. یک فوتبال سراسر تهاجمی که از شجاعت سرمربی اش نشأت می‌گرفت. وقتی فصل تمام شد و شنیدم که سعید دقیقی از این تیم می‌رود واقعاً تعجب کردم. مسئولان باشگاه شمس آذر نباید اجازه می‌دادند این اتفاق بیفتد.

خبر دارید که الان تیم شمس آذر هنوز رسماً سرمربی ندارد؟

البته شنیدم دستیاران دقیقی برگشته اند و خودش هم ظاهرا به شمس آذر می‌آید. استقلال باید از این شرایط نهایت استفاده را ببرد و در بازی هفته اول از آشفتگی باشگاه شمس آذر قزوین برای خودش ۳ امتیاز کنار بگذارد. هر چند که قطعاً این اتفاق آسان نیست.

چرا آسان نیست؟

طبیعتاً تیم‌هایی که دچار بحران‌های این چنینی می‌شوند دو حالت متفاوت پیدا می‌کنند. یا خیلی ضعیف و شکننده می‌شوند و یا برعکس برای اینکه ثابت کننده تیم بدی نیستند با قدرت به تیم مقابلشان حمله می‌کنند و ممکن است حتی برنده هم زمین را ترک کنند. البته با توجه به نفرات خوبی که استقلال دارد و انگیزه بالای بچه‌های این تیم خیلی بعید است که استقلال در این بازی امتیاز از دست بدهد اما به هر حال حتی یک مساوی هم می‌تواند برای استقلال خطرناک باشد.

به خاطر رقبای این تیم می‌گویید؟

بله. طبیعتاً از دست دادن دو امتیاز در شروع مسابقات لیگ برتر می‌تواند لطمه بزرگی برای ما باشد. ما اگر بتوانیم در شروع مسابقات هر سه امتیاز را به دست بیاوریم و با قدرت به لیگ بیاییم تیم‌هایی مثل پرسپولیس، سپاهان و تراکتور هم که احتمالاً آنها هم در بازی اول به دنبال برد هستند از ما جلو نمی‌افتند. اتفاقاً ما می‌توانیم در این بازی تعداد گل‌های زده ما را بالا ببریم تا تفاضل گلمان زیاد شود.

به نظر شما بازی در قزوین مقابل تماشاگران تیم شمس آذر برای استقلال و بازیکنان تازه واردش سخت نیست؟

سابقه نشان داده تیم استقلال همیشه در بازی‌های بیرون از خانه بهتر کار کرده و به همین خاطر مطمئن هستم که استقلال در بازی جمعه این هفته می‌تواند کاری کند که کمتر کسی انتظارش را دارد. مطمئن هستم که یک بازی زیبا و تهاجمی را از استقلال با این همه مهره جدید و خوب شاهد خواهیم بود.

نظرتان درباره یارگیری و فصل نقل و انتقالات تابستانی استقلال چیست. به نظر شما آیا استقلال توانست عملکرد مثبتی در این زمینه داشته باشد؟

قطعاً همینطور است. ما در حال حاضر بازیکنان زیر ۲۵ سال خیلی خوبی را گرفته‌ایم. یک سری از بازیکنان امید که به تیم ما اضافه شدند از اعضای تیم‌های پایه ملی کشورمان هستند که این می‌تواند آینده استقلال را تضمین کند. از طرفی این بچه‌ها خیلی امید دارند و با انگیزه هستند. بازیکن بوسنیایی را که خیلی نمی‌شناسیم اما کاکوتا که سابقه بازی در لیگ‌های بزرگ اروپا را در کارنامه دارد قطعاً می‌تواند در خط هافبک و حمله به استقلال کمک کند. یک بازیکن خوب آفریقایی هم در خط هافبک گرفته‌ایم که فکر کنم اسمش اندونگ است. اگر این بازیکن را درست در تیم جا بیاندازیم می‌تواند در خط هافبک انقلابی به پا کند و قطعاً چنین فوتبالیستی می‌تواند کمک زیادی برای خط حمله ما باشد که در لیگ برتر گل‌های زده ما را هم افزایش بدهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین