کد خبر: ۹۲۹۱۳۲
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴

بازار طلا در خواب است

قیمت طلا امروز چهارشنبه (۱۴ اگوست) ثابت ماند، زیرا کاهش قیمت‌های تولیدکننده در ایالات‌متحده امید‌ها به کاهش قریب‌الوقوع نرخ بهره را تقویت کرد، در حالی تمرکز معامله‌گران به ارائه تورم ایالات‌متحده بود که در اواخر روز به سرنخ‌هایی که در مورد حرکت سیاست بعدی فدرال رزرو تغییر می‌کند، معطوف شد.
بازار طلا در خواب است
آفتاب‌‌نیوز :

بهای هر اونس طلا ۲۴۶۵ دلار و ۲۷ سنت بود. قیمت طلای آمریکا با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۵۰۴ دلار و ۵۰ سنت رسید.

داده‌های روز سه‌شنبه نشان داد که قیمت‌های تولیدکننده آمریکا در ماه جولای کمتر از حد انتظار افزایش یافت و این دیدگاه بازار را تقویت کرد که کاهش تورم به فدرال رزرو اجازه می‌دهد تا به زودی نرخ‌های بهره را کاهش دهد.

داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده ایالات‌متحده برای ماه جولای امروز چهارشنبه منتشر می‌شود و انتظار می‌رود تورم ماه به ماه تا ۰.۲ درصد افزایش یابد. داده‌های خرده فروشی برای پنجشنبه ارائه خواهد شد.

بر اساس گزارش CME FedWatch Tool، معامله‌گران انتظار دارند حدود ۵۴ درصد احتمال کاهش ۵۰ واحدی نرخ بهره در ماه سپتامبر توسط بانک مرکزی ایالات‌متحده را داشته باشند و کاهش بیشتری در ماه دسامبر پیش‌بینی می‌شود. نرخ بهره پایین باعث افزایش جذابیت شمش‌های بدون بازده می‌شود.

رویترز گزارش کرد در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره با ۰.۱۵ درصد کاهش به ۲۷.۸۰ دلار رسید و پلاتین با ۰.۲ درصد افزایش به ۹۳۸.۲۵ دلار رسید. پالادیوم پس از رسیدن به بالاترین سطح خود از ۲۴ جولای در جلسه قبل، ۰.۱۸ درصد افزایش یافت و به ۹۴۰.۲۵ دلار رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین