کد خبر: ۹۲۹۱۶۲
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷

ماجرای زن ۸۰ ساله یهود با بازی سوزان ساراندو

بهروز افخمی به تازگی گفته: فیلمی درباره یک پیرزن ۸۰ ساله یهود خواههد ساخت که به احتمال زیاد سوزان ساراندو آن را بازی می‌کند.
ماجرای زن ۸۰ ساله یهود با بازی سوزان ساراندو
آفتاب‌‌نیوز :

بهروز افخمی چند ماهی است که درگیر نگارش فیلمنامه‌ای به نام “سیاهچاله” با عنوان تازه “فرمان هانیبال” است؛ فیلمی که در فهرست پروژه‌های مورد حمایت فارابی هم بوده…افخمی این فیلم را به تهیه‌کنندگی علی قائم مقامی مدیر تولید “چ”، “رستاخیز”، “به رنگ ارغوان” و “نسل سوخته” خواهد ساخت. قائم مقامی در سال‌های اخیر بیشتر فیلم‌های کیومرث پوراحمد را تولید کرده است.

افخمی درباره داستان «سیاهچاله/فرمان هانیبال» به خبرگزاری مهر گفت: این فیلمنامه درباره یک پیرزن ۸۰ ساله یهودی است که همان اوایل جنگ دستگیر شد. ۱۵ روز پس از دستگیری نیرو‌های حماس او را تحویل صلیب سرخ داده بودند، او در این مدت بسیار درگیر فلسطینی‌هایی بود که در تونل‌ها مشغول مقاومت بودند. رفتار‌های او در همان زمان نیز بسیار مورد توجه قرار گرفت، زیرا زمانی که بازگشت خیلی گرم با اعضای حماس که داشتند او را به صلیب سرخ تحویل می‌دادند، خداحافظی کرد و همچنین پس از آن حملات شدیدی به دولت نتانیاهو داشت. «فرمان هانیبال» پرداختی واقعی و براساس تحقیق نسبت به سوژه خود دارد. وی ادامه داد: این فیلم محصول مشترک نیست و فقط از زبان عبری، عربی و انگلیسی در این فیلمنامه استفاده می‌شود. ممکن است در ساخت این فیلم از بازیگران خارجی نیز استفاده کنیم. برخی بازیگران طی این سال‌ها نسبت به وحشیگری‌های رژیم صهیونیست و آمریکا واکنش نشان دادند مانند “سوزان ساراندون” که تبدیل به لیدر تظاهرات ضدصهیونیستی شده است با وجود اینکه خودش یهودی است. افخمی درباره زمان فیلمبرداری اثر گفت: در ابتدا فکر می‌کردم که می‌توانیم امسال این فیلم را بسازیم، اما اکنون تصورم این است که نوشتن فیلمنامه طول می‌کشد، زیرا قرار است به زبان عبری، عربی و انگلیسی هم نوشته شود و تحقیق و پژوهش زیادی نیاز دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین