کد خبر: ۹۲۹۱۶۵
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
در دیدار اعضای مجمع نمایندگان آذربایجان غربی و کمیسیون صنایع:

توضیحات جدید پزشکیان درباره انتخاب وزرا

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه وفاق ملی از مولفه‌های اساسی در تهیه فهرست پیشنهادی وزراست، گفت: ممکن است فهرست پیشنهادی برای عده‌ای ایده‌آل نباشد، اما این فهرست بر اساس اعتقاد عمیق دولت چهاردهم به خردجمعی، هم‌فکری و تعامل با همه جریانات سیاسی تهیه شده است.
توضیحات جدید پزشکیان درباره انتخاب وزرا
آفتاب‌‌نیوز :

مسعود پزشکیان رئیس جمهور در دیدار‌های جداگانه با اعضای مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی و نیز کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، وفاق ملی و پرهیز مسئولان از اختلاف و چند دستگی را حلقه مفقوده حل مشکلات کشور دانست و بر تعامل، همفکری و هم‌افزایی دولت و مجلس برای رسیدن به راهکار علمی و اصولی حل مسائل کشور تاکید کرد.

رئیس جمهور وفاق ملی را از مولفه‌های اساسی در تهیه فهرست پیشنهادی وزرای کابینه دولت چهاردهم دانست و افزود: اگر چه ممکن است فهرست وزرای پیشنهادی برای عده‌ای ایده‌آل نباشد و انتقاداتی به آن وارد کنند، اما این فهرست براساس اعتقاد عمیق دولت چهاردهم به خردجمعی، هم‌فکری و تعامل با همه جریانات سیاسی تهیه شده و دلیل اینکه در این فهرست حتی اسامی افرادی که در انتخابات به نامزد‌های رقیب رأی داده بودند نیز دیده می‌شود، همین اعتقاد عمیق به ضرورت وفاق ملی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، وی با بیان اینکه تلاش خواهم کرد خدمتگزار صادقی برای مردم باشم و همه کسانی که در این کشور زندگی می‌کنند، فارغ از جنسیت، قومیت، مذهب و فرهنگ در تصمیم‌گیری و اجرا مشارکت داشته باشند، اظهار داشت: از مردم بودن و با مردم بودن و حرکت در مسیر اجرای عدالت از ویژگی اساسی دولت چهاردهم است.

رئیس‌جمهور توسعه تعاملات با همه کشور‌های دنیا به‌ویژه همسایگان را از اولویت‌های سیاست خارجی دولت چهاردهم برای پیشرفت کشور دانست و تصریح کرد: شرط موفقیت در تعامل با دنیا ایجاد وفاق و وحدت داخلی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین