کد خبر: ۹۲۹۱۹۱
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱

جنگ غزه؛ شمار قربانیان غزه به مرز ۴۰ هزار نفر رسید

 با تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی، شمار شهدای غزه از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون به ۳۹هزار و ۹۶۵ نفر رسید.
جنگ غزه؛ شمار قربانیان غزه به مرز ۴۰ هزار نفر رسید
آفتاب‌‌نیوز :

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز چهارشنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب ۲ مورد کشتار در نوار غزه شد که در نتیجه آن ۳۶ نفر شهید و ۵۴ نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش شبکه المیادین، با احتساب این شهدا، تعداد شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۳۹هزار و ۹۶۵ نفر و تعداد مجروحان به ۹۲هزار و ۲۹۴نفر رسید.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که سازمان پزشکان بدون مرز بتازگی در بیانیه‌ای درباره وضعیت فاجعه بار بیمارستان‌های نوار غزه هشدار داد و اعلام کرد که بیمارستان‌های این منطقه فاقد ابتدایی‌ترین امکانات هستند و در نتیجه تداوم این وضعیت، هر ثانیه تعداد بیشتری از مردم جان خود را از دست می‌دهند.

این نهاد بین المللی افزود که با هر حمله به نوار غزه، تیم‌های پزشکی و کادر درمان این منطقه تحت شدیدترین فشار‌های غیرقابل تحمل قرار می‌گیرند.

سازمان پزشکان بدون مرز اعلام کرد که در حدود ۱۰ ماه جنگ رژیم اشغالگر علیه نوار غزه، پزشکان و کادر درمان دچار آسیب‌های روحی شدیدی شده اند، زیرا هیچ جای امنی باقی نمانده و آن‌ها هر روز شاهد شهادت تعداد بیشتری از مردم منطقه هستند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین