کد خبر: ۹۲۹۲۳۹
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵

بوژوویچ: استقلال سه سال تا آسیا فاصله دارد!

سرمربی تازه‌وارد تیم فوتبال استقلال خوزستان ضمن ابراز رضایت از شرایط آماده‌سازی تیمش و جذب نفرات از موفقیت و کسب سهمیه آسیایی در بلندمدت حرف زد.
بوژوویچ: استقلال سه سال تا آسیا فاصله دارد!
آفتاب‌‌نیوز :

میودراگ بوژوویچ، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر، اینطور حرف هایش را آغاز کرد: فردا استارت لیگ رقم می‌خورد. شناخت کافی از حریف نداریم و اطلاعات جسته و گریخته داریم، ولی پا پس نمی‌کشیم. سرمربی حریف (مجتبی حسینی) سال گذشته هم در این تیم بوده و احتمالا با ترکیب و کار‌های سال گذشته بازی کند. سعی من این است که بازی‌های حریف را تا زمان بازی بررسی کنم و یقینا اطلاعات مربیان ایرانی من زیاد است و بازیکنان هم شناخت دارند. هر تیمی باید تکیه‌اش به نیرو‌های خودی باشد.

سرمربی استقلال خوزستان سپس به تمجید از شرایط پیرامون تیم پرداخت: از باشگاه تشکر می‌کنم که بازیکنان با کیفیت جذب کردند، ولی مشکل ما دیر شروع کردن است. بازیکنان ایرانی با تأخیر آمدند و خارجی‌ها هنوز نیامدند و امروز یا فردا اضافه می‌شوند. کار زیاد شاقی انجام نداده‌ایم و باید صبور باشیم تا به مرز آرمانی برسیم.

از میودراگ درباره استفاده از بازیکنان بومی پرسیدند و او در این باره گفت: فوتبال نوین فوتبال بدون مرز است. در بارسلونا یک بازیکن هم از آنجا در تیم نیست. خوشحال می‌شوم که جذب بازیکن ۲۱ یا ۲۳ سال از آکادمی خودمان باشد. باور کنید من به شناسنامه بازیکنان نگاه نکردم. در دنیا روز به روز متاسفانه از بازیکنان بومی خبری نخواهد بود.

بوژوویچ درباره انتظار هواداران هم صحبت کرد و گفت: هر مربی دوست دارد تیمش را قهرمان کند، اما خواهش می‌کنم باتوجه به واقعیت‌ها این انتظار را در هواداران ایجاد کنید. مدیریت دارد تازه تیم را از نو می‌سازد. به تمرین بیایید و بعد شرایط را برای گرفتن سهمیه با هم محک می‌زنیم. همه در تلاشند تا حداقل شرایط را برای تمرین و مسابقه ایجاد کنند. یکی از استعدادهایمان را به خاطر شرایط زمین از دست دادیم.

سرمربی استقلال خوزستان سپس در واکنش به این سوال که قول سهمیه می‌دهد یا خیر گفت: برای کسب سهمیه قول نمی‌دهم، ولی برای فصل آینده و حداقل سه سال آینده می‌توانیم به این مهم برسیم. ابتدا باید شرایط استاندارد برای تمرین داشته باشیم و بازیکنان باکیفیت جذب شوند و در باشگاه و کادر فنی ثبات داشته باشیم تا به اهداف‌مان برسیم. برای خوشحالی هواداران می‌توانم بگویم می‌رویم برای آسیا، اما این حرف فریب‌دهنده است.

او ادامه داد: از لحاظ آمادگی جسمانی به حدی که لازم است، نرسیده‌ایم. خوشبختانه بعد از هفته چهارم یعنی بعد از فیفادی فکر می‌کنم به شاکله خودمان می‌رسیم. هدف ما ارائه فوتبال زیبا با مالکیت توپ است و بازیکنانم می‌توانند این مهم را انجام دهند. من طرفدار بازی هجومی هستم. اما نمی‌توانم قول دهم تا زمانی که آماده نشده‌ایم بتوانم این کار را انجام دهیم.

بوژوویچ در پایان با بازگشت به ماجرای بازیکنان بومی گفت: به آرسن ونگر گفتند شما یک بازیکن انگلیسی در ترکیب‌تان قرار ندادی که گفت عذرخواهی می‌کنم، من فقط بازی آن‌ها را دیدم و شناسنامه‌شان را ندیدم. ولی با توجه به اینکه ما به تازگی به اینجا آمده‌ایم، با همکاری باشگاه و مربیان آکادمی می‌توانیم بازیکنان بیشتری را از آکادمی در تیم‌مان داشته باشیم و یقیناً این مهم تاثیر مثبتی روی هواداران خواهد داشت.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین