کد خبر: ۹۲۹۲۵۱
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱

پلمب صرافی غیرمجاز در خیابان شریعتی تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری چهار فعال غیرمجاز ارزی که اقدام به راه‌اندازی یک صرافی بدون مجوز کرده بودند در محدوده خیابان شریعتی خبر داد.
پلمب صرافی غیرمجاز در خیابان شریعتی تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی فعالان غیرمجاز بازار ارز در محدوده خیابان شریعتی شدند. رسیدگی به این پرونده درپی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی در دستورکار ماموران این پلیس قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد افرادی بدون مجوز اقدام به ایجاد یک صرافی و نصب تابلوی سکه و صراف بر سر در آن کرده‌اند.

وی با بیان اینکه پیش از این نیز پلیس امنیت اقتصادی با این افراد برخورد و آنان را به دلیل انجام معاملات ارزی غیر مجاز دستگیر کرده بود، گفت: متاسفانه این افراد مجددا و پس از آزادی اقدام به فعالیت غیرمجاز ارزی کرده بودند که در همین راستا عوامل پلیس با اخذ مجوز قضایی نسبت به دستگیری این چهار نفر و پلمب دفتر مذکور اقدام کردند.

 افشاری با اشاره به انجام بازرسی از این دفتر گفت:‌ماموران در جریان بازرسی انجام شده انواع واحد ارز شامل ۳۰۰۰ دلار کانادا، ۱۰ هزار لیر ترکیه، ۹۲۰۰ دلار و ۵۴۵۰ یورو را کشف کردند. همچنین تعداد زیادی اسناد و مدارک و مستندات مربوط به فعالیت غیر مجازی ارزی نیز از این محل کشف شد.

به گفته رئیس پلیس امنیت در همین راستا برای متهمان دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین