کد خبر: ۹۲۹۲۷۰
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳

کاسبی جدید اسنپ و تپسی در تابستان داغ!

استفاده از کولر در اسنپ و تپسی مشکلی است که در تابستان رانندگان و مسافران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.
کاسبی جدید اسنپ و تپسی در تابستان داغ!
آفتاب‌‌نیوز :

بسیاری از مسافران بر این باور هستند که تمام رانندگان تاکسی‌های آنلاین باید از کولر استفاده کنند.

اما نکته مهم اینجاست که استفاده از کولر در سفر‌های ارزان یا به نوعی اکو الزامی نیست.

به عنوان مثال در اسنپ فقط سفر‌های اکوپلاس است که در آن‌ها استفاده از کولر الزامی می‌شود.

البته در صورت استفاده از کولر طرح‌های تشویقی مثل تخفیف ۵۰درصدی پرداخت کمیسیون هم برای رانندگان در نظر گرفته شده است.

با این وجود دعوای ناتمام بر سر استفاده از کولر بین رانندگان و مسافران وجود دارد.

طرح تشویقی اسنپ به رانندگان برای استفاده از کولر

با نزدیک شدن به روز‌های گرم، اسنپ با درنظر گرفتن تسهیلات ویژه کاربران راننده را تشویق به سرویس کردن کولر خودرو می‌کند. باشگاه رانندگان اسنپ در خرداد ماه «طرح تابستانی شارژ گاز کولر» را برای کاربران راننده سراسر کشور اجرا کرد. این تخفیف به‌مدت محدود و از طریق سایت کارفیکس در دسترس کاربران راننده قرار گرفت تا با صرف کمترین هزینه (۵۹۹ هزار تومان) به استقبال سفر‌های اسنپی در روز‌های گرم تابستان بروند.

همچنین اسنپ با رصد کاربران راننده‌ای که به تهویه‌ی خودروی خود اهمیت می‌دهند، طرح‌های تشویقی ویژه از جمله تخفیف یا معافیت از کمیسیون در نظر می‌گیرد. در حال حاضر، باشگاه رانندگان در «طرح سفر‌های خنک اسنپی» براساس تعداد نظرات مثبت و امتیاز‌های دریافتی از کاربران مسافر (در رابطه با استفاده از کولر) تخفیف ۵۰درصدی پرداخت کمیسیون به کاربران راننده اسنپ اختصاص می‌دهد. به‌ازای هر سفری که مسافر نظر مثبت «استفاده از کولر» را برای آن ثبت کند، کمیسیون همان سفر به‌صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود و مبلغ کسرشده بابت کمیسیون پس از پایان طرح، به حساب کاربر راننده برگشت داده خواهد شد. برای دریافت تخفیف ۵۰ درصدی کمیسیون، لازم است در محدوده‌ی زمانی که به کاربر راننده اطلاع‌رسانی شده، نظر منفی «عدم استفاده از کولر» از طرف مسافران در سفر‌های عادی اسنپی ثبت نشود.

روشن کردن کولر الزامی است!

با توجه به الزامی بودن استفاده از کولر در سفر‌های اکو‌پلاس، در صورت دریافت بازخورد «عدم استفاده از کولر» از سوی کاربر مسافر، ابتدا قوانین به کاربر راننده اطلاع‌رسانی می‌شود. در صورت تکرار این بازخورد کاربر راننده به مدت یک هفته امکان دریافت سفر‌های پلاس را نخواهد داشت. در صورت تکرار بعد از فعالیت مجدد دسترسی کاربر راننده به سرویس پلاس تا انتهای تابستان قطع می‌شود.

منبع: روزگار خودرو 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین