کد خبر: ۹۲۹۳۷۱
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱

نیکی کریمی استقلالی است یا پرسپولیسی؟

نیکی کریمی، ستاره سینمای ایران در مورد ورزش و فوتبال صحبت کرد.
نیکی کریمی استقلالی است یا پرسپولیسی؟
آفتاب‌‌نیوز :

نیکی کریمی یکی از ستارگان سینمای ایران است. بازیگری که با فیلم «عروس» از دروازه‌های شهرت عبور کرد و به خاطر فیلم «دیوانه از قفس پرید» سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را به دست آورد. بازیگر فیلم‌های ماندگاری همچون سارا، پری، بوی پیراهن یوسف و... که حالا دو دهه است کارگردانی هم می‌کند، ۲۵ مرداد سال ۱۳۹۰ مصاحبه‌ای انجام داد که به بهانه سالگرد آن، چکیده‌ای از مهم‌ترین حرف‌هایش را دوباره مرور می‌کنیم:

هنگامی که کار‌های مربوط به پیش‌تولید فیلم «سوت پایان» را انجام می‌دادیم، جام جهانی ۲۰۱۰ در جریان بود به همین خاطر پس از صحبت با عوامل فیلم تصمیم گرفتم کار را به گونه‌ای بسازم که شخصیت اصلی هم مانند همه مردم تحت تاثیر فوتبال و جام جهانی باشد. طوری جلو رفتیم که سکانس پایانی فیلم در فیلمنامه با شب فینال جام جهانی ۲۰۱۰ همزمان شود.

مستند‌های زیادی دیده‌ام که برخی از آن‌ها ورزشی بوده‌اند. مثلا یک فیلم مستند از اریک کانتونا دیدم. به نظرم اگر مستند خوب ساخته شود، حتما ماندگار خواهد شد. شاید یک روز هم خودم مستند ورزشی ساختم.

خیلی دلم می‌خواهد بازی چلسی- آرسنال را در لندن از نزدیک تماشا کنم. بار‌ها هنگام برگزاری این مسابقه در لندن بوده‌ام، اما شرایط فراهم نشده که به ورزشگاه بروم.

بسیاری از هنرمندان فوتبال را دنبال می‌کنند. البته رشته اصلی من تنیس است و تورنمنت‌های آن را پیگیری می‌کنم.

پدرم قهرمان بوکس آسیا بوده است. حال و هوای ورزشی همیشه در منزل ما بود و نتایج فوتبال را هم دنبال می‌کردیم، اما شخصا خیلی فوتبالی نیستم. اگر آمده‌اید تا از من در مورد رنگ مورد علاقم هم بپرسید باید بگویم آبی را دوست دارم (می‌خندد). در میان تیم‌های خارجی رئال مادرید، چلسی و آرسنال را دوست دارم. البته بازی‌های منچستر را هم دوست دارم.

کسی نمی‌تواند بگوید بارسلونا بد است (می‌خندد).

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین