کد خبر: ۹۲۹۳۸
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۴

موتلفه: کروبی و موسوی ولایت فقیه را فراموش کرده‌اند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیر كل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: «مجموعه عقلای اصولگرا باید از افراط و تفریط دوری كنند».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، حبیب‌الله عسگراولادی در جمع دبیران استان‌های حزب موتلفه اسلامی با بیان این‌كه " شرایط كشور در حل حاضر شرایط بحرانی نیست و ما بحران نداریم" اظهار كرد: «انتخابات به شكلی بود كه معتقدیم مقام معظم رهبری به دنبال شركت حداكثری مردم، رای بالای رییس‌جمهور، قوی‌تر بودن دولت دهم نسبت به دولت نهم و انسجام ملی میان نیروهای انقلاب بودند».

وی افزود: «در شرایط پس از انتخابات دو هدف مقام معظم رهبری یعنی حضور حداكثری مردم و رای بالای رییس‌جمهور تحقق پیدا كرد اما فتنه‌های دشمن باعث شد به دو هدف دیگر ضربه وارد شود».

وی با بیان این‌كه "دشمن از چندین ماه قبل از انتخابات شعار تقلب را مطرح كرد" ابراز عقیده كرد: «متاسفانه دو نامزد انتخابات موجب تفرقه در جامعه شدند، حتی اگر بگویند این چنین غرضی نداشتند. ما باید به این دو نامزد بگوییم به آغوش رهبری و مردم برگردند».

دبیر كل جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: «ما به این دو نامزد اعلام می‌كنیم شما اگر خواسته باشید به آغوش رهبری، مردم، قانون اساسی بر گردید هیچ مشكلی وجود ندارد و وحدت تنها در سایه ولایت و قانون اساسی شكل می‌گیرد».

وی ادامه داد: «در حال حاضر افراط در بحث وحدت این است كه بگوییم این دو نامزد مواضع حقی داشته‌اند و باید با آن‌ها وحدت كرد. ما باید كاری كنیم این افراد به دامن انقلاب و مردم برگردند».

هم چنین در این اجلاس محمدنبی حبیبی دبیركل حزب موتلفه اسلامی نیز گفت: «انتخابات برای دشمن بهانه‌ای بود تا به اصل ولایت فقیه و مصداق آن كه مقام معظم رهبری باشد ضربه وارد كند و در این انتخابات هر نتیجه‌ای كه حاصل می‌شد دشمن این هدف را دنبال می‌كرد».

وی افزود: «در حال حاضر باید مراقب پراكنده‌گویی باشیم و همه باید توجه داشته باشند كه اصل موضوع مورد نظر دشمنان هجمه به ولایت است».

وی ادامه داد: «سخنانی كه مراجع عظام تقلید و برخی نخبگان و خواص سیاسی در دفاع از ولایت فقیه در ملاقات‌ها بیان كردند بسیاری از توطئه‌ها را خنثی كرد».

دبیركل حزب موتلفه اسلامی درباره طرح وحدت در جامعه سیاسی كشور اظهار كرد: «تقویت انسجام و وحدت میان نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی حول محور رهبری ضرورت دارد و ما هیچ وحدت دیگری به غیر از این مساله را قبول نداریم و این نوع وحدت در میان اصولگرایان هیچ مخالفی ندارد».

وی درباره ملاقات‌های حزب موتلفه اسلامی با كروبی و موسوی پس از انتخابات تصریح كرد: «ما به دنبال وحدت با آقایان كروبی و موسوی نیستیم و آن‌ها هم به دنبال وحدت با ما نیستند بلكه این ملاقات‌ها انجام شد تا با آن‌ها صحبت كرده باشیم».

وی خاطرنشان كرد: «به غیر از معصومین(ع) هیچ فردی نیست كه در معرض خطا و اشتباه نباشد و این كه فردی خطایی انجام دهد و ما نیز به او كمك كنیم خطاهای بیشتری انجام دهد تا سقوط كند یک روش نادرست است و ما معتقدیم باید سعی كنیم یک انسان خطاكار را از وسط راه هم كه شده از سقوط نجات دهیم».

هم‌چنین در این اجلاس اسدالله بادامچیان نماینده مردم تهران در مجلس نیز گفت: «روزنه آمدن دشمن مرئی و آشكار نیست و باید به هوش باشیم».

وی افزود: «در حال حاضر حزب موتلفه اسلامی توانسته با همه نمایندگان با اعتدال رفتار كرده و از هرگونه افراط و تفریطی جلوگیری كند».

وی تاكید كرد: «مجلس باید همكاری صمیمانه‌ای با دولت داشته باشد تا دولت بتواند مشكلات مردم را رفع كند».

این نماینده مجلس در ادامه گفت: «وزرا باید هماهنگ با دولت اما مستقل، مقتدر باشند تا بتوانند برنامه‌های خود را عمل كنند».

وی معتقد است: «موسوی و كروبی در حال حاضر به این نتیجه رسیده‌اند كه اختیار جنبش سبز مخملی در دست آمریكاست و این جنبش با شبكه‌ها و ارتباطات و سازمانی متمركز در حال فعالیت است و دیدیم كه شعار جمهوری ایرانی را مطرح كردند كه این مساله به معنای ضدیت با حضرت امام خمینی(ره) است. بیان جمهوری ایرانی حرف آمریكاست و همان‌طور كه امام خمینی(ره) فرمودند جمهوری اسلامی نه یک كلمه كم و نه یک كلمه زیاد است».

وی ادامه داد: «آقایان كروبی، خاتمی، موسوی در جلساتی كه با یكدیگر داشته‌اند تلاش كرده‌اند از سه موضوع جمهوری اسلامی، قانون اساسی و حقوق مردم حمایت كنند كه در این دفاع، حمایت از ولایت فقیه یادشان رفته است».

بادامچیان درباره طرح وحدت اظهار كرد: «آن‌ها اگر واقعا وحدت می‌خواهند باید برگردند، توبه كنند و از مردم و شهدا و از روح بلند امام عذر بخواهند و از این كه ننگ حمایت بیگانگان را پذیرفته‌اند، اظهار پشیمانی كنند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین