کد خبر: ۹۲۹۴۱۶
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲

همبازی سردار آزمون: افسوس از این شکست!

شباب الاهلی با شکست مقابل الغرافه قطر از صعود به لیگ نخبگان آسیا بازماند.
همبازی سردار آزمون: افسوس از این شکست!
آفتاب‌‌نیوز :

شباب الاهلی روز سه‌شنبه در مسابقه دوم پلی آف لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه البیت قطر برابر الغرافه قرار گرفت و با یک گل در این دیدار شکست خود تا در صعود به لیگ نخبگان آسیا ناکام بماند.

این شکست در شرایطی رقم خورد که شباب الاهلی با قرعه عجیبی روبه‌رو شده بود و در دو بازی در پلی آف لیگ نخبگان در خارج از خانه به میدان رفت. این تیم در اولین مسابقه خود با نتیجه ۴-۱ سپاهان را شکست داد، اما در دومین مسابقه موفق نشد از سد الغرافه بگذرد.

یحیی الغسانی که در دیدار با سپاهان ستاره شباب الاهلی بود، در دیدار مقابل الغرافه نتوانست درخشش خود را تکرار کند. او پس از این دیدار از باخت مقابل در دور دوم مقدماتی لیگ نخبگان آسیا ابراز نارضایتی کرد.

الغسانی با تاکید بر اینکه تیمش مستحق شکست نبود، عنوان کرد: الغرافه از یک موقعیت استفاده کرد و توانست تک گل مسابقه را به ثمر برساند.

الغسانی توضیح داد: اکنون تمرکز تیم شباب الاهلی روی مسابقات آینده خواهد بود. تیم ما از حالا به دنبال کسب نتایج مثبت برای جبران این باخت و ادامه رقابت برای کسب عنوان قهرمانی است.

لازم به ذکر است که شباب الاهلی که سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی را نیز در اختیار دارد، با شکست برابر الغرافه راهی لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین