کد خبر: ۹۲۹۴۹۹
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴

وضعیت مصدومان حادثه اتوبوس زائران در گرمسار

حادثه انحراف از جاده یک دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین در گرمسار امروز پنجشنبه رخ داد. خبرنگار ایرنا به بیمارستان معتمدی اعزام شد و گزارشی از وضعیت مصدومان این حادثه تهیه کرد.
وضعیت مصدومان حادثه اتوبوس زائران در گرمسار
آفتاب‌‌نیوز :

حوالی ظهر امروز بیست‌وپنجم مرداد ۱۴۰۳ یک حادثه در محور سمنان - تهران در محدوده دهنمک در شهرستان آرادان برای اتوبوس حامل زائران کربلا رخ داد.

این حادثه انحراف و خروج از جاده اتوبوس مشهد به شلمچه در غرب استان سمنان بود که تلفات جانی نداشت و ۴۸ مصدوم به بیمارستان معتمدی گرمسار منتقل شدند.

خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در غرب استان سمنان ظهر امروز به بیمارستان معتمدی گرمسار رفت و طبق مشاهدات وی، گزارشی از وضعیت بخش اورژانس ارایه می‌شود.

پژمان قرائیان بیان کرد: یک دستگاه اتوبوس حوالی ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح در محور سمنان - تهران از جاده منحرف شد.

وی با بیان اینکه در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیرو‌های امدادی و اورژانس به محل حادثه اعزام شدند، افزود: هفت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی با اشاره به رسیدگی به ۴۹ مصدوم حادثه اتوبوس، ادامه داد: یک نفر به صورت سرپایی در محل حادثه مداوا شد و ۴۸ نفر به بیمارستان معتمدی گرمسار منتقل شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با تاکید بر اینکه حال عمومی بیشتر مصدومان عادی است، اضافه کرد: ۲ نفر از مصدومان نیازمند رسیدگی بیشتری هستند که خدمات تخصصی لازم به آن‌ها ارائه می‌شود.

حال عمومی مصدومان خوب است

مدیر داخلی بیمارستان معتمدی گرمسار نیز بیان کرد: کادر درمان بیمارستان معتمدی با تمام قوا در حال ارائه خدمات به مصدومان حادثه اتوبوس حامل زائران کربلا هستند.

محمد میراخوری با تاکید بر اینکه حال عمومی همه بیماران خوب است، افزود: ۲ نفر از مصدومان آسیب دیدگی و جراحت بیشتری داشتند که اکنون به شرایط مطلوب رسیدند.

سرهنگ موسی بزرگی رییس پلیس راه استان سمنان هم درباره علت این حادثه گفت: علت انحراف از جاده اتوبوس خستگی و خواب‌آلودگی راننده بود.

اتوبوس مشهد به شلمچه حامل زائران اربعین حسینی بود که پنج کیلومتر بعد از ده‌نمک واقع در شهرستان آرادان در غرب استان سمنان دچار سانحه شد و به تپه کنار جاده برخورد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین