کد خبر: ۹۲۹۵۰۳
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶

۳ شکارچی خرگوش در دزفول دستگیر شد

رییس اداره حفاظت محیط زیست دزفول گفت: سه شکارچی غیر مجاز که در منطقه گردشگری دیونی اقدام به شکار خرگوش کرده بودند هنگام جستجو و اقدام به شروع شکار مجدد دستگیر شدند.
۳ شکارچی خرگوش در دزفول دستگیر شد
آفتاب‌‌نیوز :

مسعود نوری‌پور روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران دزفول بیان کرد: پرسنل انتظای بخش شهیون، یک قبضه اسلحه شکاری و لاشه جاندار خرگوش از این شکارچیان کشف و ضبط کردند. همکاری عوامل انتظامی بخش شهیون تاکنون نقش بسزایی در کشف جرائم زیست محیطی، بازدارندگی و کاهش تخلفات این حوزه داشته است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول به تنوع زیستی کم‌نظیر بخش شهیون اشاره کرد و افزود: شرایط خاص محیط زیستی این منطقه، وجود زیستگاه‌های متنوع و وجود انواع گونه‌های پستاندار، پرنده و آبزیان منجر به حضور برخی سود جویان در این منطقه می‌شود.

نوری‌پور گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست پیشگیری از این گونه تخلفات همواره در حال ماموریت‌های گشت و کنترل و پایش مناطق هستند.فرمانده

یگان حفاظت محیط زیست دزفول ضمن قدردانی از همکاری ریاست و پرسنل انتظامی بخش شهیون گفت: پس از کشف تخلف صورت گرفته محیطبانان منطقه شکار ممنوع قلعه شاداب در محل حاضر و ضمن تایید تخلف زیست محیطی انجام شده نسبت به تکمیل مستندات و تشکیل پرونده قضایی اقدام کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین