کد خبر: ۹۲۹۵۲۶
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۳

مربی سپاهان: برای برد به میدان می‌رویم

مربی تیم سپاهان گفت: امیدوارم فصل جدید لیگ برتر فوتبال را با بهترین نتیجه ممکن شروع کنیم و برای برد به میدان می‌رویم.
مربی سپاهان: برای برد به میدان می‌رویم
آفتاب‌‌نیوز :

هوگو آلمیدا پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار با چادرملو اردکان افزود: بازیکنان زیادی از ما جدا شدند و بازیکنان تازه‌ای جذب تیم شده و جوانان خوبی داریم. سخت تلاش کردیم و بازیکنان بسیار آماده و در فرم خوبی هستند و امیدوارم بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

مربی پرتغالی سپاهان در پاسخ به سوالی درخصوص وضعیت چمن نقش جهان گفت: حقیقت این است که زمین خیلی خوب نیست، در بازی با شباب نیز نتوانستیم فوتبال خودمان را ارائه دهیم، چرخش توپ در زمین سخت بود؛ اما باید بازی خود را انجام دهیم و فصل را با بهترین نتیجه و سه امتیاز شروع کنیم و مهم نیست کیفیت چمن چگونه است.

آلمیدا درخصوص هواداران نیز گفت: سپاهان باشگاه بزرگی است و هواداران این تیم از ما انتظار زیادی دارند و باید بجنگیم، سال اول قهرمانی را به خاطر یک امتیاز از دست دادیم، اما فصل گذشته با پیچیدگی‌هایی همراه بود؛ باید برای برد به بازی برویم، هواداران بهترین هستند و از ما حمایت می‌کنند و برای برد هر بازی به زمین می‌رویم.

مربی سپاهان درخصوص آخرین وضعیت بازیکنان سپاهان نیز گفت: چیزی که اکنون اهمیت دارد بازیکنانی هستند که در تیم حضور دارند، تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بازی فردا را به خوبی پشت سر بگذاریم. بازیکنان و استعداد‌های جوانی داریم که سعی می‌کنیم ایده‌های تاکتیکی را به آن‌ها بفهمانیم؛ این‌که چه کسی می‌آید یا نمی‌آید مهم نیست، مهم بازی فردا است و باید بازی را ببریم.

وی گفت: ژوزه مورایس سرمربی سپاهان کمی کسالت داشت و امیدواریم خوب شود و به بازی برسد.

۲ تیم سپاهان و چادرملو اردکان فردا، جمعه، در چارچوب اولین هفته لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان ساعت ۱۹:۱۵ به مصاف یکدیگر می‌روند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین